تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 13:59
کد خبر : 74518
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حرکت به‌سمت اعتمادسازی میان مشتریان در شبکه فروش بسته هستند

مدیرعامل بیمه میهن عنوان کرد:

حرکت به‌سمت اعتمادسازی میان مشتریان در شبکه فروش

حرکت به‌سمت اعتمادسازی میان مشتریان در شبکه فروش
اخبار پولی مالی_ در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشریان حرکت کنیم.

به گزارش اخبار پولی مالی، سیدهادی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشریان حرکت کنیم.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

سیدهادی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل شرکت بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: عدم انطباق قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، عدم بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، عدم ارتباط مراکز و بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از همان محصولات قدیمی، نیروی انسانی و همچنین بسته بودن دایره انتخاب مدیران از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و اگر برای آن‌ها چاره ای اندیشیده نشود عقب ماندگی و بحران ها هر روز بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذ بیمه جزیره ای عمل کردن صنعت بیمه است.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه