جشنواره ملی بورس و رسانه، فرصتی مناسب برای تولید آثار موثر رسانهای

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه، یاسر فلاح کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ماهیت جشنواره بورس و رسانه، اظهار کرد: جشنواره بورس و رسانه محل تلاقی نگاه افکار عمومی با نمایندگانشان (رسانه) است، همچنین بازار سرمایه نیز به عنوان یکی از دستگاههای اثر پذیر از اخبار و رسانه به حساب میآید.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!او افزود: جشنواره بورس و رسانه میتواند افزون بر تقویت دامنه ارتباطی بین رسانه و بازار سرمایه، موتور متحرکی برای تولید محتوای فاخر در حوزه بورس و اقتصاد کشور باشد.
این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: جشنواره فرصتی را برای رسانهها به وجود میآورد، تا اصحاب رسانه به منظور شرکت در یک فرایند رقابتی آثار مرتبط و مؤثری را در طول یک سال تولید کنند.
فلاح گفت: اهالی رسانه اشخاص پر تلاشی هستند که در اکثر مواقع زحمات آنها دیده نمیشود، خوشبختانه جشنواره بورس و رسانه این امکان را به رسانهها میدهد تا بتوانند میزان اثرگذاری خود را اثبات کنند.
او تاکید کرد: در جشنواره بورس و رسانه علاوه بر رسانههای رسمی، رسانههای مجازی نیز باید حضور داشته باشند، زیرا این رسانهها اکنون بیشترین اثر را بر اقتصاد کشور دارند.
این کارشناس بازار سرمایه در پایان در مورد یکی از خاطرات حضور خود در جشنواره بورس و رسانه، بیان کرد: بهترین خاطره من از جشنواره بورس و رسانه به اولین دوران آن در سال ۹۶ باز میگردد، زیرا آقای حاجی وند که اکنون مدیر روابط عمومی سازمان بورس هستند آن موقع جزو برندگان بودند.
برچسب ها :جشنواره ملی بورس و رسانه، تولید، آثار موثر رسانهای، بورس، رسانه، بازار سرمایه، اخبار پولی مالی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰