تندیس طلایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به بیمه پارسیان اهدا شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، براساس این گزارش، با توجه به بررسی های انجام شده در حوزه حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع براساس مدارک و مستندات ارسالی بیمه پارسیان و همچنین ارزیابی شاخص های اعلام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بیمه پارسیان موفق به دریافت لوح و تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در سال های اخیر شرکت بیمه پارسیان همواره یکی از برندگان این تندیس بوده و این تندیس طلایی نیز امسال به پاس خدمات ویژه به مشتریان و رعایت استانداردهای مشتری مداری و همچنین عدم وجود پرونده ای از این شرکت در سازمان تعزیرات حکومتی که جزو بندهای مهم این جایزه است، به بیمه پارسیان تعلق گرفت که طی مراسم ویژه ای به نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اهدا شد.
برچسب ها :بیمه پارسیان ، تندیس طلایی ملی ، حقوق مصرف کنندگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰