تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 19:20
کد خبر : 66346
چاپ خبر
دیدگاهها برای تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت» بسته هستند
تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»
اخبار پولی مالی_ بانک آینده در راستای ارزشآفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفهجویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.
به گزارش اخبار پولی مالی، در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (۰۳۲۷) از حوزه شمالشرق، سعادتآباد (۰۲۲۹) از حوزه شمالغرب، حکیمیه (۰۲۹۲) از حوزه جنوبشرق و آیتالله کاشانی (۰۲۲۲) از حوزه جنوبغرب تهران بزرگ این طرح را ارائه میکنند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان ارائه میشود.
نصب و فعالسازی سامانههای «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانههای فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه میشود.
گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرمها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.
شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح میپیوندند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰