تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 10:09
کد خبر : 36048
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تحول در بانک از مسیر تحول در بانکداری دیجیتال می گذرد بسته هستند

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران:

تحول در بانک از مسیر تحول در بانکداری دیجیتال می گذرد

تحول در بانک از مسیر تحول در بانکداری دیجیتال می گذرد
اخبار پولی مالی_ تحول و تغییر اساسی در ساختار بانکداری دیجیتال و ایجاد بسترهای مناسب و لازم در حوزه فناوری با تمرکز بر نیازها و ارائه یک حس خوب، تجربه خاص و مطلوب از خدمات به مشتریان در بانک لازم و ضروری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان برگزاری دومین روز از همایش سراسری امور سازمان و روش ها بانک با بیان این که رویکرد جدید و مهم ترین اقدام در شرایط امروز در بانک پیاده سازی سند تحول دیجیتال و حاکمیت شرکتی است، اظهارداشت: تحول و تغییر اساسی در ساختار بانکداری دیجیتال و ایجاد بسترهای مناسب و لازم در حوزه فناوری با تمرکز بر نیازها و ارائه یک حس خوب، تجربه خاص و مطلوب از خدمات به مشتریان در بانک لازم و ضروری است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

شفیعی در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد، با اشاره به این که یکی از اصلی ترین مهارت های مدیران در دنیای کنونی پرورش تصویرسازی و گسترش خلاقیت در سازمان ها است، تصریح کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف امکان ایجاد طرحی نو و تغییر و تحولاتی اساسی در نهادها و سازمان های بزرگ وجود دارد.

وی به اجرا و پیاده سازی حاکمیت شرکتی به عنوان مهم ترین تغییر و تحول طی سال های اخیر در بانک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اجرا و پیاده سازی حاکمیت شرکتی مهمترین رویکرد و رویداد در بانک است که در سوددهی بانک موثر خواهد بود.

شفیعی یادگیری برنامه ها و نرم افزارهای مختلف و آشنایی با سامانه های مختلف برخط را در جهت سرعت بخشی به تحلیل های آماری توسط کارشناسان و کارکنان در بانک لازم و ضروری دانست و گفت: در دنیای کنونی رقابت بین بانک ها دیگر به موضوع و مسایل متعارف گذشته نیست بلکه بر موضوع افزایش سطح یادگیری و دانش کارکنان متمرکز شده است.

وی در ادامه این همایش توسعه اکوسیستم کسب و کارها را از دیگر حوزه های رقابتی در سازمان های بزرگ از جمله بانک ها برشمرد و گفت: وجود تکنولوژی و ایجاد یک حس خوب و یک تجربه مطلوب از ارائه خدمات بانکی به مشتریان زمینه موفقیت بانک ها را در دنیای کنونی فراهم کرده است.

شفیعی در بخش دیگری از این همایش به موضوع تاب آوری در بانک ها اشاره کرد و گفت: بانکی امروزه موفق خواهد بود که در مواجه با مشکلات و چالش های بوجود آمده و پیش رو بتواند با تحمل آن و مدیریت هوشمند و به موقع از این مسیر به سلامت عبور کند.

وی از تحول دیجیتال به عنوان یکی از راهبردهای مهم بانک در سال جاری نام برد و گفت: برای عبور از شرایط کنونی به وضعیت مطلوب پیاده سازی بسترهای فناوری و ایجاد تحول دیجیتال با اهمیت است و مصمم هستیم با بهره گیری از تکنولوژی، هوش مصنوعی و همچنین با تقویت و توسعه سامانه های بانکی نظیر بام، بله، ایوا و… بزودی بتوانیم خدمات متفاوت و منحصر بفردی در امور بانکی به مشتریان ارائه دهیم.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش در همایش سراسری امور سازمان و روش ها بر رشد و گسترش تحول و اعتماد سازمانی در بین کارکنان تاکید کرد و گفت: تداوم اعتماد، استحکام روابط سازمانی، ایجاد تحول سازمانی، طراحی و پیاده سازی فرآیندهای جدید و همچنین هماهنگی و یکپارچگی در بین کارکنان موجب رشد و توسعه بانک خواهد شد.

وی در این همایش آشنایی و شناخت کافی از ساختار بانک را یکی از ویژگی های نیروهای متخصص عنوان کرد و یادآور شد: با شناخت صحیح از سازمان و با تعریف درست از فرآیند های سازمانی زمینه بهره وری افزایش خواهد یافت.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این همایش نیز با بیان این که سازمان های پویا و بالنده مدام در حال حرکت در مسیر توسعه هستند، گفت: کارشناسان سازمان و روش ها نقش کلیدی و پررنگی در مسیر تعالی و دستیابی به اهداف بانک ایفا می کنند.

وی گفت: معقتدم کارشناسان سازمان و روش ها با دانش لازم و با حضور همیشگی و بررسی مویرگی در واحد های مختلف می توانند در حوزه توسعه بانک با تصمیم گیری و تصمیم سازی خود موثر و نقش آفرین باشند.

مونسان بر انعطاف پذیری کارشناسان تاکید و گفت: باید روزانه براساس نیاز، تغییرات و تحولات فرآیندها در راستای چابک سازی بانک ایجاد شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تقویت نظام پیشنهادات در بانک را امری لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور همکاران در موضوعات مختلف موجب بالندگی، توسعه و پیشرفت بانک خواهد شد.

گفتنی است، کارگروه های تخصصی با عناوین بخش سازماندهی صف و تشریح ساختاردهی دوایر شعب، طرح تحول شعب و کارآمدسازی واحدها و همچنین بهینه سازی شبکه شعب و جانمایی دستگاه های الکترونیک در دومین روز از همایش سراسری امور سازمان و روش ها تشکیل شد و کارشناسان شرکت کننده در این کارگاه ها به بحث و تبادل نظر در حوزه های مربوطه پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان این همایش، مسئولان و کارشناسان گروه های برنامه ریزی و تحول و دبیرخانه های برتر نظام پیشنهادها در اداره امور شعب استان ها و همچنین پیشنهاد دهندگان برتر و فعالان پورتال جامع اداره کل سازمان ها و روش ها با اهدای لوح، تقدیر شدند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه