تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 18:25
کد خبر : 72432
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند بسته هستند

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند
اخبار پولی مالی_ “تجربه مشتری” اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری هوشمند است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، افشین خانی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در نشست تخصصی “تجربه مشتری و بانکداری هوشمند” دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت افزود: یکی از اصلی ترین چالش ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانک ها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق­ های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم های زنجیره‌ای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.

گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین «سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها» توسط افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و «تجربه مشتری در بانکداری هوشمند» توسط شهریار عزیزی و «بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط علیرضا منصوری ارایه شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه