تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1404 - 12:39
کد خبر : 92211
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجربه بانکداری با هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید بانک ملت، دیما بسته هستند

تجربه بانکداری با هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید بانک ملت، دیما

تجربه بانکداری با هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید بانک ملت، دیما
اخبار پولی مالی-محصول جدید، فناورانه و کاربرپسند بانک ملت با نام اختصاری دیما، با بهره گیری از هوش مصنوعی و امکان ارائه انواع خدمات بانکی، تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وام های خرد امتیازی و فوری (میکرولون)، تجربه ای جدید و متمایز را برای کاربران و مشتریان فراهم می کند.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دیما هم اکنون در دسترس تمامی مشتریان این بانک و دیگر کاربران قرار دارد و تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود و تکمیل فرآیند احراز هویت دیجیتال، به مجموعه کاملی از خدمات بانکی در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دیما برای اولین بار در کشور، به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است که کارهای بانکی را با فرمان صوتی یا متنی کاربر در محیطی شخصی سازی شده متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کاربر انجام می دهد و علاوه بر آن، راهنمایی کاملی از خدمات بانکی نیز برای نسل جوان دارد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

افتتاح حساب غیرحضوری، دسترسی به خدمت بانکداری ویدیویی، امکان سفارش غیرحضوری کارت های جدید و متنوع بانک ملت، خدمات چک، انتقال وجه هوشمند و سریع و ده ها خدمت بانکی دیگر در دیما ارائه می شود.

این اپلیکیشن هوشمند، در دو نسخه اندروید و وب اپلیکیشن (pwa) هم اکنون در نشانی اینترنتی dima.bankmellat.ir در دسترس کاربران است و دارندگان دستگاه های با سیستم عامل iOS نیز می توانند از نسخه تحت وب در محیطی مشابه اپلیکیشن از دیما استفاده کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه بیمه آسیا