مشهد مقصد نخستین سفر استانی مدیرعامل بیمه کوثر
بیمه کوثر در میانگین شاخصهای گوناگون جزو ۶ شرکت برتر صنعت است
به گزلرش اخبار پولی مالی، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر در نخستین سفر استانی خود با حضور در استان خراسان رضوی، از تداوم حرکت شرکت در مسیر بهبود خبر داد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت که از سوی حجتالاسلام خنجری رییس عقیدتی سیاسی، علی مختاری معاون فنی، مسعود طاهری معاون برنامهریزی و نوآوری، و نیز ابوالفضل شهابیوش و معصومه نجاتبخش مدیران اداری و پشتیبانی، و امور نمایندگان همراهی میشد در بازدید از سرپرستی خراسان رضوی ضمن دریافت گزارشی از وضعیت و عملکرد این سرپرستی به بررسی شرایط موجود پرداخت.
آقادادی در سخنانی با اشاره به شرایط فعلی بسیار خوب بیمه کوثر در صنعت بیمه کشور که در پی برنامهریزیهای دقیق و رشد شرکت در این سالها به دست آمده است، گفت: خوشبختانه شرکت بیمه کوثر اکنون در میانگین شاخصهای گوناگون جزو ۶ شرکت برتر صنعت است و با ارایه خدمات مناسب، به ویژه در موضوع جلب رضایت مشتری، دستاوردهای خوبی را محقق کرده است.
وی ضمن تقدیر از جامعه هدف و سهامدار عمده به علت اعتماد به بیمه کوثر، خاطرنشان کرد: در پاسخ به این اعتماد، ما نیز با تمام توان و به صورت هدفمند در زمینه ارایه خدمات بیمهای به آحاد جامعه، به خصوص جامعه هدف، سیاستگذاری و همه فعالیتهای شرکت را همسو با آن تعریف کردهایم تا با خدمترسانی به بهترین شکل بتوانیم آرامشخاطر را برای همه ذینفعان به ارمغان آوریم.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه بسیار خوشحالم که این مسیر را با استعانت از امام رئوف در مشهد مقدس آغاز میکنم و همانگونه که در همایش مدیران امسال تاکید کردم تسلط حرفهای مدیران ستادی و سرپرستی های استانی به قوانین، آییننامهها و دستورالعملها ضروری است، تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاستگذاری، راهبری، برنامهریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستیهای استانی تفویض میشود.
آقادادی در پایان، با تشکر از زحمات مهدی حاجیحسینی که در مدیریت سرپرستی خراسان رضوی، عملکرد قابلقبولی را از خود به جا گذاشته است، افزود: از محمدحسن نوروزی، مدیر جدید سرپرستی خراسان رضوی نیز انتظار دارم همسو با خطمشی ابلاغی و در حوزه اختیارات و مسئولیتهای خود با تمام قدرت و استفاده از تمام ظرفیتهای این استان بزرگ و پرجمعیت برای افزایش پرتفوی، جلب رضایت ذینفعان و بهبود ارایه خدمات بکوشد.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، بیمه کوثر ، رضایت مشتری ، شاخص
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰