تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 14:39
کد خبر : 81948

طاهر موهبتی، مدیرعامل :

بیمه دی به دنبال افزایش ضریب نفوذ بیمه است

بیمه دی به دنبال افزایش ضریب نفوذ بیمه است
اخبار پولی مالی- مدیرعامل بیمه دی در حاشیه مراسم امضای قرارداد مشارکت این شرکت با سازمان صدا و سیما، این قرارداد را فرصتی مغتنم برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه دانست.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی گفت: امروز فرصت خوبی برای صنعت بیمه و به ویژه بیمه دی مهیا شد، با حضور معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما در این جلسه تفاهم نامه ای امضا شد که طی آن درصدد هستیم تا از طریق ابزار رسانه و تهیه و تولید فیلم، سریال، تیزرهای تبلیغاتی به ترویج فرهنگ بیمه کمک کنیم.

وی افزود: یکی از مباحث فراروی صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه است، که در آسیب شناسی های صورت گرفته، یکی از دلایل اصلی “عدم توفیق در ترویج فرهنگ بیمه” بوده است که محاسن و محصولات خوبی که در این صنعت وجود دارد بخوبی معرفی نشدند به ویژه در حوزه بیمه های زندگی توفیق کمتری داشته ایم به طوری که در دنیا به طور میانگین ۴۵ درصد فروش صنعت بیمه متعلق به این رشته است اما در ایران این عدد حدود ۱۴ درصد است.

موهبتی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت صدا و سیما و با تولید محتواهای فرهنگی، به تبیین مباحث بیمه ای و قوانین مرتبط در میزگردها کمک خواهد شد که نتیجه آن به نفع صنعت بیمه و رفاه اجتماعی در کشور است که این مهم به عنوان «اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم » هم راستا با یکی از وظایف اصلی سازمان صدا و سیما محسوب می شود.

مدیرعامل بیمه دی انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی بزرگ برای صنعت بیمه برشمرد که بیمه دی به نمایندگی از این صنعت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

وی افزود: بیمه دی نیز یکی از شرکت های برتر صنعت بیمه در شاخص فروش است که امیدوارم با انعقاد این تفاهم نامه اتفاقات خوبی در آینده در بیمه دی محقق شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.