تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 12:48
کد خبر : 81771

بیمه تعاون تندیس نقره ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد

بیمه تعاون تندیس نقره ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد
اخبار پولی مالی-بیمه تعاون در بیست و دومین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان از بین 280 شرکت، موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در مراسم بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ببمه تعاون موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
در این دوره، ۳۶ شرکت موفق به دریافت جایزه شدند. این جوایز شامل: ۹ تندیس طلا، ۹ تندیس نقره، ۲ تندیس برنز و ۱۶ بنگاه گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.
بیمه تعاون از صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس نقره‌ایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. این افتخار نشان دهنده تلاش های بی وقفه این شرکت در رعایت حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها است.
بیش از این، بیمه تعاون در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ موفق به دریافت دو گواهینامه شده بود و امسال تنها شرکت بیمه ای بود که توانست براساس عملکرد سال ۱۴۰۱ تندیس نقره‌ایی دریافت کند.
همچنین در این دوره، میزان رضایت مشتریان مجددا توسط شرکت دانش بنیان مورد سنجش و بررسی قرار گرفته است. این اقدام بیانگر، توجه ویژه بیمه تعاون به نظرات و بازخوردهای مشتریان و تلاش برای بهبود مستمر خدمات است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.