تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 23:12
کد خبر : 53626
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمه ایران در سال گذشته بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه کسب کرده است بسته هستند

بیمه ایران در سال گذشته بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه کسب کرده است

بیمه ایران در سال گذشته بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه کسب کرده است

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با تقدیر و قدردانی از عملکرد مدیر کل پیشین بازرسی و حسابرسی و آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید ، تسهیل و تسریع در فرآیند جبران خسارت بیمه شدگان و ذی نفعان را

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با تقدیر و قدردانی از عملکرد مدیر کل پیشین بازرسی و حسابرسی و آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید ، تسهیل و تسریع در فرآیند جبران خسارت بیمه شدگان و ذی نفعان را یکی از عوامل تاثیر گذار در آرامش بیشتر مردم و توسعه فرهنگ بیمه عنوان کرد و گفت : بر اساس تاکیدات وزیر محترم امور اقتصادو دارایی و تکالیف مجمع ، با اصلاح فرآیند ها ، ایجاد و راه اندازی سامانه های بر خط و غیر حضوری بیمه ایران من و مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM ، به توفقیات بزرگی برای ارائه خدمات پس از فروش و رسیدگی و پرداخت آسان و سریع خسارت به زیاندیدگان دست پیدا کردیم و قطعا، این روند خدمت رسانی با تلاش های صورت گرفته و به روزرسانی فرآیندها در سال جاری ادامه خواهد یافت.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه اصلاح فرآیند ها و حرکت در مسیر دیجیتالی کردن سیستم های صدور و پرداخت خسارت موجب شفاف سازی و اصلاح روندهای نظارتی و عملکردی شرکت شده ، تصریح کرد : خروج از سیستم های سنتی و توجه به نیاز های بازار و بیمه شدگان یکی از اولویت های اساسی ، همواره مورد تاکید اعضای هیات مدیره بوده و در این راستا اقدامات بسیار خوبی در زمینه فن آوری های نوین و حوزه دیجیتال صورت گرفته و با ایجاد بیش از ۲۵ داشبورد تخصصصی ، امکان بسیار خوبی در حوزه های استخراج آنی و لحظه ای آمار عملکرد در رشته های مختلف و حوزه بیمه گری ، نظارتی ، فعایت همکاران نماینده و … صورت گرفته است .

مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران، در این جلسه صنعت بیمه را ، یک صنعت انسان محور توصیف کرد و گفت : بزرگترین سرمایه بیمه ایران بعنوان یک شرکت دولتی ، سرمایه انسانی آن است ، کارکنان بیمه ایران در شرایط نابرابری که تمام ابزارهای رقابتی با تکیه بر مولفه های موثر در جذب پرتو در اختیار سایر شرکت ها قرار دارد ، در بازار رقابت و فعالیت دارند، علی رغم این موضوع بیمه ایران کماکان از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و ضمن حفظ و حراست از نام و برند شرکت ، به عنوان بنیانگذار و یگانه شرکت دولتی توانسته ، با کسب اعتماد عمومی و جذب پرتفوی حداکثری ، به دستاوردهای بسیار خوبی برسد .

 

مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این جلسه ، اجرای تکالیف تعیین شده از سوی مجمع بیمه ایران و وزیر امور اقتصاد و دارایی را موفقیت بزرگی برای شرکت دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و عملیات بیت‌المقدس ، بیان داشت : اداره کل بازرسی ، حسابرسی و کنترل داخلی مسئولیت خطیری را بر عهده دارد و بر این اساس از مدیر کل جدید انتظار داریم در کنار مسئولیت های بازرسی به بخش حسابرسی که چند سالی است مغفول مانده ، توجه ویژه ای داشته باشد ، ما در بیمه ایران قبل از بازرسی ، به کنترل های داخلی و حسابرسی نیاز داریم تا خیلی از مسائل قبل از وقوع کنترل شود .

 

 

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه