تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 10:45
کد خبر : 54830
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی از برترین های صنعت بیمه است بسته هستند

مدیرعامل در اختتامیه گردهمایی مدیران و روسای شعب:

بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی از برترین های صنعت بیمه است

بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی از برترین های صنعت بیمه است
اخبار پولی مالی_ شرکت بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی جزو برترین شرکت های بیمه است که امید است با همیاری و همدلی اعضای این خانواده بزرگ، فصل نوینی از عملکرد بیمه البرز را شاهد باشیم.

به گزارش اخبار پولی مالی، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این شرکت با اشاره به ساختار و چارچوب فنی بیمه البرز، گفت: این شرکت به لحاظ سرمایه و دارایی جزو برترین شرکت های بیمه است که امیدوارم با همیاری و همدلی اعضای این خانواده بزرگ، فصل نوینی از عملکرد بیمه البرز را شاهد باشیم.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

رضایی بر لزوم کوتاه کردن فرآیند تصمیم گیری ها تاکید کرد و گفت: علاوه بر جذب پورتفوی با کیفیت باید خسارت بیمه گزاران زیان دیده در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.

وی با اشاره به این که بانک، بیمه و بورس سه ضلع بازار مالی هستند، گفت: مردم به صنعت بیمه اعتماد کافی دارند چون در هنگام وقوع حادثه، خسارت خود را بدون کم و کاستی از شرکت های بیمه دریافت می کنند؛ از این رو شرکت های بیمه باید تمام تلاش خود را در جهت تقویت و گسترش صنعت بیمه بکار گیرند که یکی از آنها توسعه بیمه زندگی است.

وی در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز از تشکیل شرکت بیمه مشترک ایران و سوریه خبر داد و افزود: از آنجا که بیمه البرز دارای توانمندی های فنی و مالی است به عنوان راهبر ایرانی انتخاب و مقرر شده با استقرار نیروهای حرفه ای خود در کشور سوریه، سرمایه گذاران ایرانی در این کشور را تحت پوشش بیمه ای قرار دهد.

تکریم و ایجاد انگیزه منابع انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی بیمه البرز از دیگر مواردی بود که موسی رضایی به آن اشاره کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه