تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 20:25
کد خبر : 82014

بهره گیری هوشمندانه فولاد سنگان از فرصت های تولیدی

بهره گیری هوشمندانه فولاد سنگان از فرصت های تولیدی
اخبار پولی مالی-شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در خردادماه و سه ماهه نخست سال 1403 ، عملکرد تولیدی بسیار درخشانی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، برنامه تولید گندله در خرداد ماه ۴۴۵ هزار تن بوده که با تلاش و همت کارکنان این شرکت، میزان ۴۷۸ هزار تن تولید شده که نشان از تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در خرداد دارد.

عملکرد تولیدی این شرکت در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تن بوده است و با توجه به پیش بینی برنامه تولیدی ۱ میلیون ۴۲۵ هزار تنی، شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی برنامه تولید گندله در سه ماهه می باشیم.

این عملکرد برجسته در تولید گندله، نشان از بهره‌گیری هوشمندانه مدیران و کارکنان شرکت فولاد سنگان از ظرفیت‌های تولیدی موجود دارد که توانستند با توجه به آینده نگری در ماه های آتی و چالش های انرژی با اتخاذ تدابیر مناسب و بهبود فرآیندهای تولید، برنامه‌های تولیدی خود را محقق و حتی از آن پیشی بگیرد.

با توجه به برنامه تولید  ۴۴۰ هزارتنی کنسانتره در خرداد ماه  و میزان ۴۳۰  هزار تن تولید شده تحقق ۹۸  درصدی برنامه تولید کنسانتره در خرداد ماه را شاهد هستیم.

 عملکرد تولیدی کنسانتره این شرکت در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن بوده است و با توجه به پیش بینی برنامه تولیدی ۱ میلیون ۲۶۰ هزار تنی، شاهد تحقق ۹۶ درصدی برنامه تولید کنسانتره  در سه ماهه می باشیم که تلاش و همت کارکنان این واحد عظیم پنج میلیون تنی در شرق کشور قابل قبول بوده است.

حال خوش تولید در فولاد سنگان

تولید مداوم و پیوسته در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان نشان می دهد که این شرکت در تامین مواد اولیه مورد نیاز خود جهت تولید گندله، به خوبی عمل نمود و با توجه به این دستاوردهای تولیدی قابل توجه، می‌توان انتظار داشت که این شرکت در ادامه سال جاری نیز با بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های موجود، به ارتقای تولید و بهره‌وری خود ادامه داده و با برنامه ریزی علمی و عملیاتی و توجه به جهش تولید، برنامه های تولیدی خود را محقق نماید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.