برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داد؛
بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، فریدون کاظمی،مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامههای مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی بهروز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگیهای زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری بهروز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال میشود.
کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بینالملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.
لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژیهای پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برونسازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامههای مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان میتوان به سهشنبههای پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفیسازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، استراتژی ، بیمه رازی ، شبکه فروش ، صنعت بیمه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰