تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 15:36
کد خبر : 62065
چاپ خبر
دیدگاهها برای بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری بسته هستند
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری
اخبار پولی مالی_ نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند 1400 برابر با 7.6 درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال 1401 به 3.9 درصد رسید که نشان دهنده کاهش 3.6 درصدی است.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات غیرجاری، بین بانکهای خصوصی رتبه دوم بهبود (کاهش) را کسب کرد و در جمع سه بانک برتر بین بانکهای عضو کانون به لحاظ کاهش نسبت مطالبات غیرجاری قرار گرفت.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!یکی از مهمترین شاخصهای ارزیابی عملکرد بانکها، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی بانک است که از آن تحت عنوان شاخص NPL یاد میشود.
روند بانک گردشگری در زمینه مطالبات غیرجاری ( NPL) نویدبخش روزهای بهتر است.
این گزارش حاکیست: در نسبت مطالبات غیرجاری بین بانک های خصوصی، بانک سرمایه با ۵٫۱ درصد کاهش رتبه اول، بانک گردشگری با ۳٫۶ درصد رتبه دوم و بانک آینده با ۳٫۵ درصد رتبه سوم را کسب کرده اند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰