تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 12:32
کد خبر : 29527

بنیانگذار ایران اسکوکواکس عنوان کرد:

ایران اسکوکواکس توسعه صادرات، نوسازی صنعت، سرمایه گذاری ، اشتغالزایی و رشد تولید ملی

ایران اسکوکواکس توسعه صادرات، نوسازی صنعت، سرمایه گذاری ، اشتغالزایی و رشد تولید ملی
اخبار پولی مالی-ایران اسکوکواکس یک رویداد ساده و نمایشی نیست این رویداد آثار بزرگ اقتصادی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، اسماعیل شجاع بنیانگذار ایران اسکوکواکس در گفتگویی با نشریه بین المللی بازاریابی میگوید: ایران اسکوکواکس یک رویداد ساده و نمایشی نیست این رویداد آثار بزرگ اقتصادی را برای کشور ایجاد خواهد کرد. ایران اسکوکواکس توسعه صادرات و نوسازی صنعت ، اشتغالزایی و رشد تولید ملی را ماموریت خود می داند.

اسماعیل شجاع با تاکید بر همگرایی و هم افزایی در بخش خصوصی و دولتی این وفاق را در شرایط کنونی کشور یک مسولیت بزرگ دانسته و معتقد است که باید با اقتصاد مردمی و تقویت بخش خصوصی، مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.وی با اشاره به ضرورت ایجاد نهاد و سازمانی در بخش خصوصی برای یاریگری دولت پیشنهاد ایجاد سازمان یاریگر دولت‌ها را تحت عنوان نهادی به نام ” سایادو” توسط بخش خصوصی ارائه کرد تا در عرصه اقتصادی‌ در هر دوره ای کمک حال دولت ها باشد.

بنیانگذار و ریاست ایران اسکوکواکس می گوید در اتاق فکر و جلسات هم اندیشی این رویداد ایده های اقتصادی نوینی علاوه “سایادو ” شکل گرفته ، از جمله “شهر متاورسی ایران اسکوکواکس” ، بانک بین المللی مشترک و شبکه تبادلات مالی بین المللی به نام “سیفت” موازی با سوئیفت و… که بخشی از دستاوردهای ایران اسکوکواکس خواهند.ایران اسکوکواکس یک اکوزیست اقتصادی بین المللی است که در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی و یافتن مشتریان خارجی بین المللی پایدار، تامین مواد اولیه و تکنولوژی و ماشین الات ، ارزآوری و جذب سرمایه گذارخارجی، در مدل یک رویداد مرکب و زنچیره ای طراحی شده و در دست اجرا می باشد.

ایران اسکوکواکس، رویدادی بین المللی و بستر ساز همکاری های B2B ، B2G و G2G می باشد.در این رویداد رهبران بزرگ کسب و کارها و شرکتها، تجار و بازرگانان ، مشتریان خارجی بین المللی، دارندگان تکنولوژی، سرمایه گذاران بین المللی و بانکهای خصوصی داخلی و خارجی، و تامین کنندگان مواد اولیه ، روسای اتاقها ، تشکلها، از ۲۶ کشور گردهم خواهند آمد.

وی با اشاره بر کشورهای حاضر در رویداد که عبارتند از: ایران ، چین،روسیه ، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان ، پاکستان ، هندوستان ازبکستان ،مغولستان ، بلاروس، افغانستان، ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان ، نپال ، کامبوج ، سریلانکا، عراق، قطر، عمان بحرین، عربستان، کویت ، امارات، ترکمنستان با حضور مشتریانی از برزیل ، آفریقای جنوبی ، وکشورهای آمریکای لاتین و اروپا ، ایران اسکوکوکواکس را ایجاد کننده فرصتی انحصاری برای پیشی گرفتن در رقابت و توسعه برای فعالان صنایع در عرصه ملی و بین المللی معرفی می کند. ایران اسکوکواکس به صاحبان صنعت و برند ایرانی این پیام را دارد :ایران اسکوکواکس مشتریان بین المللی را به کارخانه شما می آورد.

دبیرخانه ملی ایران اسکوکواکس به نقل از روابط عمومی این رویداد بین المللی اعلام کرد به زودی هیات موسس بانک بین المللی مشترک ۲۶ کشور با سرمایه ای بیش از ۳۰۰۰ میلیارد دلار به عنوان اولین نئوبانک در بستر کریپتوکارنسی تشکیل خواهد شد . دکتر اسماعیل شجاع بنیانگذار اسکوکواکس و ریاست ایران اسکوکواکس. می گوید این بانک درصدد ایجاد تحولاتی در عرصه بانکداری بین المللی با آینده ای متمرکز بر ایجاد یک واحد پولی جهانی در بستر رمز ارز است که شعبه متاورسی نیز خواهد داشت .

این رویداد درصد ترویج مفاهیم جدید و روش‌های مدرن در عرصه بانکداری رمز ارز است.

بنیانگذار اسکوکواکس میگوید ۱۵۰ سال پیش ایجاد آفشور بانک در ایران تصویب شده و در دهه های مختلف عده ای تلاش بر ایجاد آن داشته اند ولی هنوز تحقق نیافته است. و خبرهای خوبی اخیرا در این زمینه از مناطق آزاد شنیده می شود

برای ایجاد بانک بین المللی مشترک ۲۶ کشور زیر ساخت‌های تکنولوژیک اماده است و اولین فعالیت پایلوت خود را با حضور ۲۶ در روی داد ایران اسکوکواکس آغاز خواهد کرد و سپس با ایجاد ۲۶ دفتر همزمان در کشورهای عضو و ۲۴ کشور غیرعضو حضور بین المللی خود را شروع خواهد کرد.شعار این بانک جهانی بدون تحریم است و امنیت اصل سرمایه و سود آن و جابجایی آن به هرجایی که صاحب سرمایه بخواهد از اهمیت اصالت ایجادی آن است.و این بانک فقط با سرمایه بخش های خصوصی کشورهای هدف ایران اسکوکواکس ایجاد می شود.

دکتر اسماعیل شجاع در تشریح ساختار اسکوکواکس می گوید : این رویداد دارای یک دبیرخانه بین المللی که مقر ان تهران است و دارای ۳۱ دبیرخانه استانی در ایران و ۲۶ دبیرخانه ملی در کشورهای هدف خواهد بود.این رویداد زنجیره ای مرکب دارای کنفرانس و نمایشگاه است و هر هشت ماه در یک کشور برگزار می شود لذا الان در ایران است می شود ایران اسکوکواکس دور دوم در روسیه راشن اسکوکواکس بعد به نوبت می شود چاینا اسکوکواکس، ایندیا اسکوکواکس و…

وی امیدواراست ایران اسکوکواکس به رونق صادرات کشور و نوسازی صنایع و ورود تکنولوژی های جدید و توسعه فعالیتهای بین المللی دانش بنیان منتهی شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.