تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 11:02
کد خبر : 16106
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه مانعی وجود ندارد بسته هستند

انعقاد تفاهم نامه میان مدیریت شعب بانک مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه مانعی وجود ندارد

برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه مانعی وجود ندارد
اخبار پولی مالی- با حضور مدیرعامل بانک مسکن، تفاهم نامه ای میان مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منعقد شد.

به گزارش  اخبار پولی مالی به پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، نشستی با حضور مدیر عامل بانک مسکن، مدیر شعب استان و رییس اداره اعتبارات بانک مسکن با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، به منظور رفع موانع موجود در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر ۸.۸۰۰واحد مسکونی برگزار شد .
در این نشست مدیر عامل بانک مسکن بر رفع مشکلات و تعیین تکلیف واحد های مسکونی پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.
مدیر عامل بانک مسکن در این نشست بیان داشت : همکاران بانک مسکن در استان آمادگی هر گونه خدمات و همکاری و همیاری در جهت رفع موانع به منظور تکمیل و تعیین تکلیف پروژه های مسکونی مسکن مهر را دارند.
وی انعقاد تفاهم نامه را یک اقدام انقلابی در جهت تسریع و رفع مانع ها و مشکلات ۸.۸۰۰ واحد مسکونی بلا تکلیف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بیان کرد .
دکترشایان افزود : مفاد این تفاهم نامه می تواند به تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به تسویه نقدی بدهی برخی از پروژه های راکد و فعال کردن برخی دیگر از پروژه های راکد با استفاده از امکان تبدیل پروژه های مسکونی مهر به نهضت ملی بیانجامد.
همچنین در این تفاهم نامه عنوان شد که شرکت عمران می بایست با استفاده از ظرفیت قانونی بوجود آمده در بند ۴ تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و در راستای جلو گیری از افزایش مبلغ اقساط ماهیانه صاحبان مسکن مهر ، اقدامات لازم را برای اطلاع رسانی به متقاضیان مسکن و سازندگان مربوطه در خصوص افزایش نرخ سود تسهیلات از ۴درصد به ۱۸درصد تا پایان خرداد ماه سالجاری، انجام دهد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه مانعی وجود ندارد

در ادامه محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن در حاشیه سفر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  به شهر جدید هشتگرد مهمترین استراتژی‌ها و اقدامات این بانک را در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن عنوان کرد و با اشاره به اینکه برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی هیچ گونه محدودیت و مانعی وجود ندارد؛در خصوص پروژه مسکن مهر گفت:استان البرز دارای ۴۹ هزار واحد مسکونی مسکن مهر است که ۱۸.۸۰۰ واحد مسکونی آن، به دلیل مشکلات با پیمانکارن بلاتکلیف است.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه میان بانک مسکن و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مشکلات مربوط به تعداد ۸.۸۰۰ واحد مسکونی رفع خواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: تعدادی از این واحدها متعلق به مالکان واحدهای تکمیل و تحویل شده‌ای است که تاکنون برای فروش اقساطی آن به شعب بانک مسکن مراجعه نکرده اند.

شایان افزود: با توجه به الزام قانونی که در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد، این مالکان چنانچه تا خردادماه سال جاری برای تعیین تکلیف واحد های مسکن مهر خود به شعب بانک مسکن مراجعه نکنند، نرخ سود تسهیلات آنها از ۴درصد به ۱۸درصد افزایش خواهد یافت.

وی از مردم استان خواست که در این مدت باقیمانده، برای تعیین تکلیف واحد مسکونی مسکن مهر خود به شعب بانک مسکن مراجعه کنند.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: کارکنان این بانک در استان، آماده پاسخگویی به مراجعان و ارایه خدمات مرتبط به مالکان هستند.

وی افزود: متقاضیان پس از مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، به منظورفروش اقساطی، دریافت کارت اقساط و در نتیجه تعیین تکلیف واحد خود، به شعب بانک مسکن معرفی خواهند شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه