انسجام سازمانی و توسعه بانکداری دیجیتال اولویت راهبردی بانک سپه است

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، آیتاله ابراهیمی در جریان بازدید از تعدادی از شعب این بانک در شیراز، ضمن بررسی روند فعالیتها و شاخصهای عملکردی، بر لزوم بهرهگیری از ظرفیتهای نوین بانکداری دیجیتال برای ارائه خدمات سریع، شفاف و متنوع به مشتریان تأکیدکرد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی در دیدار چهرهبهچهره با کارکنان شعب شیراز، با اشاره به اهمیت اصل مشتریمداری، تکریم مشتریان و بهبود مستمر کیفیت خدمات گفت: تقویت سرمایه اجتماعی، ارتقای جایگاه و سطح خدمات شعب در گرو همدلی، تعامل سازنده و ایجاد محیطی پویا و همراه با انگیزه است.
ابراهیمی با قدردانی از تلاشهای کارکنان اثرگذار و ایدهپرداز شعب خواستار افزایش سهم منابع قرض الحسنه شد و افزود: بانک سپه با توسعه زیرساختهای بانکداری الکترونیک میتواند زمینه جذب مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان وفادار را فراهم کند.
وی همچنین انسجام و یکپارچگی سازمانی، وصول هدفمند مطالبات و تقویت روحیه کار تیمی را از ضرورتهای مهم بانک دانست و خاطرنشان کرد: همکاری و همافزایی همکاران در مسیر تعالی سازمان نقشآفرین خواهد بود.
شایان ذکر است همزمان با سفر مدیرعامل بانک سپه به استان فارس، جمعی از اعضای هیأت عامل بانک نیز در قالب تیم های مجزا از شعب مختلف شیراز بازدید به عمل آورده و روند فعالیت ها را مورد بررسی قرار دادند
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، بانک سپه ، تامین مالی ، تسهیلات ، توسعه بانکداری دیجیتال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰