تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 12:02
کد خبر : 33153
چاپ خبر
دیدگاهها برای امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانکها از طریق سایت بانک مرکزی بسته هستند
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانکها از طریق سایت بانک مرکزی
اخبار پولی مالی_ بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران درخصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس مراکز ارتباط مردمی شبکه بانکی را در بخش: درباره بانک > تماس با ما > پاسخگویی به شکایـات و ارتباط مردمی> مرکز ارتباط با مشتریان بانک ها درج کرده است و مشتریان شبکه بانکی میتوانند درخواستهای خود را از این طریق مطرح کنند.
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مشتریان شبکه بانکی همچنین میتوانند درخواستها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند. در این خصوص امکان ثبت درخواستها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک وجود دارد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازیآن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.
عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.
برچسب ها :بانک مرکزی ، بانکها ، سایت بانک مرکزی ، مرکز ارتباط مشتریان بانکها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰