تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 12:32
کد خبر : 76784
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای البرز، شوکا و دستاوردهایش بسته هستند

البرز، شوکا و دستاوردهایش

البرز، شوکا و دستاوردهایش
اخبار پولی مالی-با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبه های نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از 10 مدیر ارشد و میانی این شرکت ارائه شد.

به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی و امور بین الملل؛ موسی رضایی میر قائد مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره بیمه البرز دراین نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارائه و فروش محصولات جدید ودارای جذابیت، بدنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشته های مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایده پردازی تا اجرای شوکا گفت : اینکه در کمتر از ۸ ماه ۲۲ درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد برسد.

موسی رضایی همچنین تامین نیازمندیهای مستمری بگیران و بازنشستگان را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارائه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.

 

محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حسابهای زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارائه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.

در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی ۵ مرحله ای شوکا با بکارگیری راهکارهای نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.

امیر سلطانی این طرح را که باهمکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت دانست و از فروش ۲۰ هزار و ۵۰۰ فقره بیمه نامه شوکا در ۸ ماه اخیر خبر داد.

در ادامه این رویداد رؤسای ۶ شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.

هدف گذاری در فروش روزانه شوکا ، تعامل و همکاری صمیمانه با نماینده های فروش، مزیت رقابتی محصول،برنامه ریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.

در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی ،مدیر بیمه های زندگی ،مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمه های زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا،نیاز سنجی بازار،قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه ای فروش شوکا پرداخته شد.

در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه