با هدف تسهیل پاسخگویی و رسیدگی به اسناد پزشکی بازنشستگان کشوری انجام شد
افتتاح مرکز تخصصی پاسخگویی و رسیدگی به اسناد خسارت بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابطعمومی بیمه دانا، این مرکز که همزمان با دهه کرامت در روز شنبه ۱۳ اردیبهشتماه با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه دانا، دکتر سید داود حسینی قائممقام مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و همچنین دکتر روحاله اوقانی آرانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، سیدحسین قاآنی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان این صندوق توسط بیمه دانا به بهرهبرداری رسید.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
دکتر رضا جعفری در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت، راهاندازی این مرکز را گامی مهم در پاسخگویی به نیازها و ابهامات بیمهشدگان صندوق بازنشستگی کشوری دانست و گفت: در این مرکز، مشاوره و بررسی تخصصی اسناد خسارتهای درمانی، ارزیابی، کارشناسی و ممیزی مدارک و همچنین پاسخگویی مستقیم به سؤالات بیمهشدگان انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه، این ساختمان بخشی از استراتژی پروژهمحور بیمه دانا در تقویت زیرساختهای خدمترسانی و تکمیل زنجیره ارائه خدمات درمانی است، افزود: یقیناً با استقرار نمایندگان بیمه دانا، شرکت ارزیاب خسارت و ناظر صندوق بازنشستگی کشوری در این محل، تمرکز و کیفیت پاسخگویی افزایش مییابد.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به عملکرد درخشان شرکت در ارائه خدمات به صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای قرارداد تاکنون، تصریح کرد: از آغاز این همکاری در کمتر از یک ماه، بیش از ۵۸ هزار فقره خدمت به بازنشستگان ارائه شده که در صنعت بیمه کشور بیسابقه است و افتخاری بزرگ برای بیمه داناست.
دکتر رضا جعفری همچنین از گسترش مراکز طرف قرارداد با بیمه دانا خبر داد و گفت: این شرکت هماکنون با ۱۵ هزار مرکز درمانی خصوصی در سراسر کشور قرارداد دارد و با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، در حال مذاکره برای افزایش این مراکز در بخش دولتی نیز هستیم.
وی با تأکید بر اهمیت تعامل و همافزایی در قراردادهای کلان بیمهای، از مدیران صندوق بازنشستگی و کانونهای بازنشستگی بابت همکاری مثبت و سازنده قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم، دکتر روحاله اوقانی آرانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری نیز با اشاره به نقش مهم بیمه درمان تکمیلی در آرامش و امنیتخاطر بازنشستگان گفت: افتتاح این مرکز را در آغاز دهه کرامت به فال نیک میگیریم و امیدواریم گامی مؤثر در ارتقای کیفیت خدمترسانی باشد.
وی افزود: از ابتدای اردیبهشتماه تاکنون بیش از ۵۴ هزار معرفینامه برای بازنشستگان صادر شده و شاهد همکاری بسیار خوبی با بیمه دانا بودهایم. برگزاری منظم جلسات میان مدیران استانی دو طرف و ارتباط مؤثر با کانونهای بازنشستگی روند اجرای این قرارداد را تسهیل کرده است.
اوقانی در پایان بازنشستگان را تکیهگاه و مشاوران امن خانوادهها توصیف کرد و بر لزوم تکریم و خدمت شایسته به این قشر تأکید داشت.
برچسب ها :ارتقاء بازدهی، توانگری، پرتفو، درآمد، بیمه گری، بیمه گذار، بیمه عمر ، شخص ثالث، بیمه نامه، اخبار پولی مالی ، بیمه دانا ، پرتفوی ، خسارت بیمه درمان تكمیلی بازنشستگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰