تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 11:15
کد خبر : 57627
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استفاده از داشبورد های مدیریتی موجب شفافیت عملکرد بیمه ایران شده است بسته هستند

استفاده از داشبورد های مدیریتی موجب شفافیت عملکرد بیمه ایران شده است

استفاده از داشبورد های مدیریتی موجب شفافیت عملکرد بیمه ایران شده است
اخبار پولی مالی_ شرکت سهامی بیمه ایران همراستا با دولت سیزدهم و به منظور شفاف سازی فعالیت های خود اقدام به تکمیل و راه‌اندازی داشبوردی مدیریتی نموده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر ضرورت استفاده مدیران بیمه ایران از داشبورد های مدیریتی و هوش تجاری ، اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران همراستا با دولت سیزدهم و به منظور شفاف سازی فعالیت های خود اقدام به تکمیل و راه‌اندازی داشبوردی مدیریتی نموده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

شریفی پیچیدگی ها و تعداد بسیار زیاد داده های تولیدی را ، از دلایل اصلی نیاز شرکت برای استفاده از داشبورد هوش تجاری برشمرد و گفت : مصمم به تقویت این داشبورد ها در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر ، با توجه به آمار و داده های مختلفی که در شرکت تولید می شود ، هستیم.
وی افزود: داشبورد های مدیریتی به عنوان ابزاری جدید و نوآورانه ، مزیت رقابتی زیادی برای شرکت ایجاد کرده و بطور ویژه و خاصی، موجب چابکی در تصمیم گیری ها و فعالیت های شرکت شده است.

اعتقاد دارم ، این داشبورد ها به عنوان یک نیاز ضروری ، ابزار مناسبی برای پیگیری ، ردیابی، تجزیه و تحلیل استخراج و ارائه انواع گزارش‌ هادر قالب گرافیکی و تحلیلی هستند به همین جهت باید مورد توجه جدی و استفاده همه مدیران ارشد شرکت و تصمیم گیران ، قرار گیرد .

وی مزایای دیگر این داشبوردها را تحلیل دقیق و سریع داده ها ، بهبود تصمیم‌گیری ، پویایی و افزایش رقابت‌پذیری عنوان کرد و افزود : داده های حاصل شده از داشبورد های هوش تجاری در زمینه فعالیت های بیمه گری و غیر بیمه گری به مدیران بیمه ایران ، این امکان را خواهد داد تا عملکرد شرکت را به صورت زمانبندی شده و در بازده تاریخی مد نظر خود بنا به نیاز های مورد نظر ، مشاهده کنند و با تحلیل داده های مختلف، موجب بهبود عملکرد شرکت در زمینه های مختلف شوند.

همچنین با توجه به پویایی و به روز رسانی این داشبوردها ، داده‌های جدید همواره در دسترس بوده و این موضوع قدرت رقابت پذیری را افزایش خواهد داد.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران بیان داشت : در حال حاضر ، تعداد داشبوردهای راه اندازی شده در بیمه ایران به بیش از ۳۰ داشبورد و تعداد کاربران آن نیز ، در سراسر کشور به بیش از ۹۰۰ نفر رسیده است و بصورت عملی ، این امکان ، برای هر مدیریت و شعبه فراهم شده که بصورت برخط و لحظه ای به اطلاعات مورد نیاز خود برای به دست آوردن گزارش عملکرد و بررسی آن دسترسی پیدا کند.

مدیر عامل بیمه ایران در ادامه افزود : تعداد داشبوردهای تخصصی ایجاد شده برای هر شعبه و استان نیز ۱۷ داشبورد است که بر این اساس در ۳۱ استان و بیش ا ز ۲۰۰ شعبه ، تعداد سامانه های آماری شعب به عدد ۴۰۰۰ ، رسیده و بطور متوسط هر کاربر فعال ماهانه ۶۰دقیقه از این داشبوردها استفاده می کند.

گفتنی است داشبورد آتشسوزی، مسئولیت ، عمر ، مهندسی، انرژی ، حوادث حمل کالا، ثالث ، بدنه ، درمان ، روزانه مدیریتی ، تحلیل مالی ، بدهکاران مالی ، بدهکاران ، میز خدمت ، منابع انسانی ، پایش کاربران ، رتبه بندی نمایندگان ، نظارت ، معوق ، اتکایی ، ریکاوری و بهره وری از جمله داشبوردهای موجود بیمه ایران هستند که که آمار تخصصی هر رشته بیمه را پوشش می دهند و کاربر هر مدیریت می تواند عملکرد خود را بنا به نیاز و در بازه زمانی مورد نظر و حتی بصورت استانی مشاهده و بررسی نماید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه