ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارتنو
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمهای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارتنو به چالش بکشیم.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار میشود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمهگذاران، بیمهشدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.
وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود: در حال حاضر شرکت بیمه تجارتنو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت .
علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارتنو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت کنند.
برچسب ها :ابزار ایجاد ارزش مشتری ، بیمه تجارتنو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰