تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 10:34
کد خبر : 5391

در هفت ماهه سالجاری:

۹۰ درصد فروش بیمه رازی محقق شد

۹۰ درصد فروش بیمه رازی محقق شد
اخبار پولی مالی- در هفت ماهه سال جاری، ۹۰ درصد از هدف تعیین شده در فروش بیمه‌نامه سالجاری محقق شده که این مهم تنها به دلیل احساس تعلق سازمانی نمایندگان و پایبندی به بند نخست چرخش استراتژیک مبنی بر نماینده محوری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی ، علیرضا مشکلاتی،مدیر برنامه ریزی و تحول شرکت بیمه رازی در بیست و یکمین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت و با حضور بیش از ۱۲۵۰ مخاطب پخش می‌شد با اشاره به این که برنامه ریزی جدی برای ایجاد تحول در حوزه شبکه فروش شرکت آغاز شده است،‌ اظهار کرد: نماینده و شعبه محوری در استراتژی جدید شرکت بیمه رازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که نماینده، خط مقدم عملیات شرکت است و در طول دوره فعالیتش، باید مورد حمایت همه واحدهای ستادی باشد،‌ بنابراین در طراحی جدید ساختار سازمانی شرکت،‌ این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته مشکلاتی در ساختار جدید سازمان، دپارتمان مجزایی برای پشتیبانی از شبکه فروش ایجاد شده است، به طوریکه در شعب شرکت یک نفر همکار برای رسیدگی به امور و ارائه مشاوره به نمایندگان در نظر گرفته شده است تا به راهبری فرایندها بپردازد.
مدیر برنامه ریزی و تحول شرکت بیمه رازی، همچنین تغییر ساختار سازمانی شرکت را به دستور مدیرعامل و در راستای چرخش استراتژیک خواند و با بیان این که نهایی شدن چنین اقدامی کمی زمان بر خواهد بود،‌ گفت: از اوایل سال آینده، نتایج مثبت این تغییر ساختار به خوبی قابل مشاهده است.
وی همچنین به تحلیل ساختار شبکه فروش شرکت پرداخت و با بیان این که نتایج به دست آمده نشان می دهد شرکت بیمه رازی به توسعه شبکه شعب نیازمند است،‌ خاطرنشان کرد: افزایش تعداد شعب نه تنها سطح دسترسی بیمه گزاران به خدمات شرکت را افزایش می دهد،‌ بلکه در کنار افزایش سرمایه و نیز تثبیت شرکت در سطح توانگری یک، ارزش برند شرکت را نیز ارتقا داده و در نحوه تعامل نمایندگان با مشتریان به شدت اثرگذار خواهد بود.
مشکلاتی همچنین به پیاده سازی سیستم ایزو ۹۰۰۱ با نسخه ۲۰۱۵ در شرکت بیمه رازی اشاره کرد و با بیان این که این اقدام می‌تواند به بهود فرایندها و تسریع روند توسعه شرکت منجر شود،‌ گفت: تاکید شرکت برآن است تا شبکه فروش به سمت فروش بیمه نامه‌های خرد با ریسک کم حرکت کند تا از این طریق علاوه بر حفظ موقعیت مطلوب کنونی، سودآوری شرکت نیز افزایش یابد.
همچنین در ادامه این برنامه ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی بیان کرد: از نیمه آبان تا نیمه اسفند سال جاری، همه خریداران بیمه نامه که شماره بیمه نامه خود را به سامانه بیمه رازی پیامک کند، در قرعه کشی یک خودرو پژو ۲۰۶ به همراه ۱۰۰ عدد تبلت شرکت داده خواهند شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به آقای مشکلاتی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.