تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 11:40
کد خبر : 5990

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد :

یگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم است

یگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم است
اخبار پولی مالی- یگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی و تبیین حقوق متقابل آنها و همچنین تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری از مهمترین اولویت های شرکای سه جانبه در جهت توسعه کیفی این قشر است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل  بانک رفاه کارگران، علی‌حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار صمیمی با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل‌های صنفی گفت: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور اعلام می‌دارد.
رعیتی فرد ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شورا با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
در ادامه این نشست سید محمد یار احمدیان رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیئت امنای تامین اجتماعی ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مولفه های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه گرایی اعلام آمادگی می‌کند.
سید محمد یار احمدیان گفت: امیدواریم با تغییر شیوه و نگرش ها در جهت حفظ حقوق تشکل ها، شاهد برخورداری یکسان از جایگاه قانونی برای عموم فعالین این عرصه باشیم.
در این نشست، نمایندگان مجامع استانی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.