یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی و امور بین المللبیمه البرز، این برنامه که با مشارکت بیمه البرز و اجرای مهران غفوریان ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه ۳ سیما روی آنتن می رود، محصولات نوین و کاربردی بیمه البرز را محور تبلیغات خود قرار داده است. شایان ذکر است پیش از شروع سال جدید دو محصول شوکا و شلر به مخاطبان معرفی شد که در ایام نوروز با توجه به افزایش سفرها و احتمال بروز خسارت خودرویی، برنامه یاقوت البرز نیز به موضوع تبلیغات اضافه شد.
یاقوت البرز سامانه ای برخط است که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز برای ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو طراحی و ارائه شده است. از دیگر خدمات این برنامه کاربردی میتوان به امکان خرید برخی بیمه نامه ها و ثبت خسارت درمان اشاره کرد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰