تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
235 بازدید
کد خبر : 21404

در راستای شفافیت و پاسخگویی انجام می گیرد:

گفت‌وگوی تلفنی مدیران عالی حوزه صف بانک رفاه با مشتریان

گفت‌وگوی تلفنی مدیران عالی حوزه صف بانک رفاه با مشتریان
اخبار پولی مالی- به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه کارگران، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مدیران امور نواحی سه‌گانه این بانک، فراهم شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایت‌مندی و تکریم مشتریان، حمیدرضا صفائیان، کمال نادعلی و داود علاالدینی به ترتیب مدیران امور ناحیه یک، دو و سه بانک رفاه کارگران با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان هستند.
بر اساس این گزارش، نشست تلفنی داود علاالدینی مدیر امور ناحیه سه روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه، کمال نادعلی مدیر امور ناحیه دو روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه و حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک نیز روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱، برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با مدیران عالی حوزه صف و شعب بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می‌توانند در بازه زمانی مذکور از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست‌های تلفنی شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه دی