تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 9:47
کد خبر : 17059

مدیرعامل بیمه میهن دربازدید از شعبه سمنان تاکید کرد:

گسترش شبکه فروش بیمه میهن با بکارگیری نیروهای توانمند

گسترش شبکه فروش بیمه میهن با بکارگیری نیروهای توانمند
اخبار پولی مالی- توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن بسیار ضروری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه میهن،، رسول آریان پور مدیرعامل بیمه میهن این مطلب را بعد از ظهر امروز در بازدید از شعبه این شرکت در سمنان و دیدار و گفتگو با کارکنان عنوان کرد.

آریان پور در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری شعبه با مدیریت و کارکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
مدیرعامل بیمه میهن با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران شعبه سمنان، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه های ابلاغی به شعب در سالجاری، بر لزوم توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها و تلاش مضاعف و فراگیر برای تحقق اهداف و پیشرفت بیمه میهن تاکید کرد و رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب و جذب پورتفوی مناسب را خواستار شد.
آریان پور تعامل سازنده و حسن برخورد با مشتری و بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیروهای توانمند مورد تأکید قرار داد.
در جریان این بازدید، احسان همتی سرپرست شعبه سمنان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود فرایند امور و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.