تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 13:20
کد خبر : 11358

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران تاکید کرد:

گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی

گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم با تسهیلات بدون ضامن بانک ملی
بانک ملی ایران همراهی 100 درصدی با سیاست های دولت و وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن به مردم دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی ،حسن مونسان  عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران گفت: شیرینی برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، توسط بانک ملی ایران در سراسر کشور جاری می شود و امیدواریم بتوانیم گامی در گره گشایی از مشکلات مردم در شرایط فعلی اقتصادی کشور برداریم.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در نشست امروز وبیناری خود با اشاره به افرادی که در انتظار دریافت تسهیلات خود از بانک ملی ایران هستند، افزود: اعطای تسهیلات با مدیریت منابع و مصارف شعب، بر اساس اولویت بندی این افراد و همچنین بدون اعمال سلیقه از سوی هیچ شعبه ای به راحتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: بانک ملی ایران همراهی ۱۰۰ درصدی با سیاست های دولت و وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن به مردم دارد.
مونسان تاکید کرد: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و اعتبار سنجی مشتریان پرداخت می شود که شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت های خصوصی که حقوق خود را از بانک ملی ایران دریافت می کنند، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.
گفتنی است، در این نشست مدیر امور شعب مستقل، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، روسای ادارات کل بازرسی، روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب، حوزه ها و تنی چند از روسای شعب حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.