تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 10:39
کد خبر : 4956

در انبار استان های هدف اموال تملیکی :

کمیته های تعیین تکلیف کالا تشکیل شد

کمیته های تعیین تکلیف کالا تشکیل شد
اخبار پولی مالی- با دستور سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کمیته های تعیین تکلیف کالا در انبار استان های هدف این سازمان تشکیل شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ابراهیم مولایی جم سرپرست این سازمان از برگزاری جلسات متعدد اعضای هیات مدیره طی ماه جاری خبر داد و افزود: کمیته معین در ۵ استان هدف اموال تملیکی (هرمزگان، تهران، بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان) متشکل از کارشناسان خبره حوزه های مختلف و تحت نظارت مدیران استانی این سازمان با هدف تعیین تکلیف سریع پرونده های سنواتی و جاری تشکیل شده است.

طبق زمانبندی انجام شده روز جمعه مورخ ۷ آبان اولین گروه از کمیته های تشکیل شده به استان هرمزگان سفر کردند و طی روزهای آتی در هفته جاری این کمیته ها در اموال تملیکی ۴ استان دیگر حاضر خواهند شد.

مولایی جم امحاء کالاهای غیر قابل مصرف، فروش کالاهای دارای حکم قطعی، تسریع در صدور و دریافت احکام قضایی و همچنین راه اندازی مجدد حراج حضوری در چارچوب قانون و با نظارت دستگا ههای ذیربط را از جمله راه کارهای جهادی برای کاهش کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی سراسر کشور بیان کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.