تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 9:56
کد خبر : 3088

در شهرستان تنگستان بوشهر :

کلنگ احداث سومین مدرسه بانک سینا به زمین زده شدتنگستان بوشهر

کلنگ احداث سومین مدرسه بانک سینا به زمین زده شدتنگستان بوشهر
اخبار پولی مالی- کلنگ احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان تنگستان بوشهر با حضور قائم مقام بانک سینا به زمین زده شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه مناطق کمتر برخوردار کشور، کلنگ احداث سومین مدرسه بانک سینا در روستای قباکلکی از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر با حضور قائم مقام بانک و مقامات استانی به زمین زده شد.
کلنگ احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان تنگستان بوشهر به زمین زده شد
بر اساس این گزارش علیرضا تقدیری قائم مقام بانک در این مراسم گفت: بانک سینا در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر نقش آفرینی در اقتصاد و کمک به رونق تولید و اشتغال کشور، توجه ویژه‌ای به ایفای مسئولیت های اجتماعی داشته و اقدامات موثری را در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به ضرورت حضور بنگاه های اقتصادی کشور در مناطق کم برخوردار گفت: ارائه خدمات موثر و راهبردی بانک ها در حوزه فعالیت های اجتماعی، موجب توسعه کشور در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی می شود.
تقدیری فعالیت های بانک سینا بر محور مسئولیت های اجتماعی را در خور توجه و خوب توصیف کرد و افزود: اقدامات صورت گرفته در این زمینه باعث ارتقاء جایگاه بانک نزد افکار عمومی شده و برکات این اقدامات در عملکردها جاری است.
قائم مقام بانک سینا از تلاش همکاران در تحقق مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد و گفت: رویکرد این بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی تکیه بر اهداف عالی توسعه اجتماعی در راستای تقویت مناطق کم برخوردار است و طیف گسترده ای از فعالیت های اقتصادی و انسان دوستانه را در بر می گیرد که از آن جمله می توان به اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به مناطق بهداشت روستایی، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) در ۷ استان درگیر کرونا، کمک ۳۰ میلیارد ریالی جهت آزادی ۱۵۷ زندانی جرائم غیرعمد و اهدای ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت نام برد.
تقدیری خاطرنشان کرد: ساخت و نوسازی مدارس از اهداف ترسیم شده بانک برای کمک به توسعه آموزش و توانمندسازی مناطق کم برخوردار است و این خدمات خیرخواهانه همیشگی و ماندگار خواهد بود.
بانک سینا پیش از این نیز زمینه احداث و بهره برداری دو باب مدرسه دیگر در روستاهای ده بالا و رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج کرمان را فراهم ساخته بود.
گفتنی است در این مراسم شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و موسوی مدیر منطقه جنوب شرق کشور بانک سینا نیز حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.