مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر:
پویش هفتسین نوروز ۱۴۰۱ بیمه کوثر منتخبانش را شناخت

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، احمدرضا عصاری، مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر، با هدف افزایش سهم ذهنی و قلبی مشتریان شرکت، تقویت ارتباط دوسویه شرکت و بیمهگذاران و نیز ترغیب آنان برای ورود به صفحه کاربری باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات ارائه شده، پویش «هفت سین نوروز ۱۴۰۱» به مدت یک هفته، از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!عصاری با اشاره به مشارکت یکهزارو۶۴۱ نفر از بیمهگذاران در این پویش گفت: این هدایا به زودی، از طریق سرپرستیهای استانی به دست برگزیدگان خواهد رسید.
وی خاطرنشانکرد: اعضای باشگاه مشتریان بدین واسطه، علیرغم اینکه بخت خود را برای دریافت هدایای هر پویش میآزمایند میتوانند امتیاز و سطح خود را در باشگاه افزایش دهند و به نسبت آن، از تخفیفات و تسهیلاتی که بیمه کوثر در نظر گرفته است بهرهمند شوند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰