تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 13:50
کد خبر : 7255

در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه انجام می گیرد؛

پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران

پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران
اخبار پولی مالی- سندیکای بیمه‌گران ایران با ارائه 8 پنل تخصصی، میزبان شرکت‌کنندگان در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و توسعه خواهد بود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر برگزار می‌گردد. در دو روز برگزاری همایش، در مجموع ۲۴ پنل تخصصی ارائه خواهد شد که از این تعداد، ۸ پنل‌ با مدیریت سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار می‌گردد. دبیران علمی و اجرایی این پنل‌ها به ترتیب دکتر وحید ماجد و علی کرمی خواهند بود.
نحوه ارائه این پنل‌ها به شرح زیر است:
در روز ۱۳ آذر ۱۴۰۰، پنل تخصصی «چشم‌انداز توسعه بین المللی صنعت بیمه ایران(بیمه‌های مستقیم و اتکایی)» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ برگزار و از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال: فرصت‌ها و چالش‌ها» و «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقای تاب‌آوری اقتصادی» به ترتیب از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۰۰ و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۰۰ با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار می‌گردد. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.
در روز ۱۴ آذر و مقارن با دومین روز برگزاری همایش نیز پنل‌های تخصصی «شبکه فروش، تحول کسب‌و‌کار و رونق اقتصادی» و «بیمه و نقش تشکل‌ها در رونق اقتصادی آن» به ترتیب از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برگزار و از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
پنل‌های تخصصی «آموزش و توانمندسازی دیجیتالی»، «تطبیق در صنعت بیمه: ضرورت‌ها و چالش‌ها» و «استراتژی‌های رقابت‌پذیری(ورود، واگذاری، ادغام و خروج)» به ترتیب از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ، ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ، با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار می‌گردد. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه پخش خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.