تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 13:41
کد خبر : 5116

در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی صورت می گیرد:

پرداخت وام قرض الحسنه تامین مسکن محرومان توسط بانک سینا

پرداخت وام قرض الحسنه تامین مسکن محرومان توسط بانک سینا
اخبار پولی مالی- بانک سینا در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و توانمند سازی قشر کم برخوردار جامعه در تامین مسکن، متولی ارائه تسهیلات قرض الحسنه مسکن می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به نوسانات بازار مسکن و در راستای حمایت از جامعه کمتر برخوردار کشور، این بانک با همکاری بنیاد علوی پرداخت وام قرض الحسنه برای تامین مسکن محرومین را در دستور کار قرار داده است.
این تسهیلات بر اساس انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی و به منظور کمک به بهبود معیشت و توانمند سازی محرومین در تامین مسکن پرداخت می شود. پرداخت این وام با مبلغ حداکثر ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و باز پرداخت حداکثر ۱۲ ساله صورت می گیرد. این تسهیلات به متقاضیان و مشمولین با ارائه معرفی نامه از بنیاد علوی و طبق ضوابط و آیین نامه های بانک تعلق می گیرد. بانک سینا و بنیاد علوی، پیشتر نیز از طریق تفاهم نامه های همکاری متعدد، اقدامات مطلوبی را در حمایت از اقشار کم بضاعت و محروم جامعه برداشته اند و این تفاهم نامه نیز در تداوم همین روند به امضا رسیده است.
گفتنی است از دیگر اقدامات مهم این بانک در سال گذشته، کمک ۵۰ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان بهزیستی در ۷ استان درگیر کرونا، خرید و اهدای ۱۰۰۰دستگاه تبلت به دانش آموزان مناطق محروم کشور و اختصاص ۳۰ میلیارد ریال بابت آزادی ۱۵۷ تن از زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین ساخت ۳مدرسه در مناطق محروم بوده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.