تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 14:10
کد خبر : 14882

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس خبر داد:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب رسانه

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب رسانه
اخبار پولی مالی-طی هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شرایط ویژه‌ای برای خرید کالای ایرانی برای اصحاب رسانه و اعضای شورای روابط عمومی‌ها ایجاد شده که بر اساس آن تا سقف ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در اقساط ۱۲ ماهه امکان دریافت تسهیلات وجود دارد.

 به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «هادی بستام» با اشاره به اهتمام استانداری فارس بر توجه ویژه به اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه و اعضای شورای روابط عمومی‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مد نظر که آدرس و لینک آن در وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (www.qmb.ir) قرار دارد، نسبت به انتخاب کالا اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس افزود: فعالان محترم رسانه و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی با مراجعه به نماینده بانک می‌توانند فرم اعتبارسنجی را دریافت و پس از تحویل به نماینده بانک و انجام اعتبارسنجی، (در صورت داشتن شرایط لازم) بدون ضامن نسبت به دریافت وام اقدام کنند.
بستام تأکید کرد: وام به شرکت و کارخانه به صورت مستقیم پرداخت می‌شود و به صورت نقدی به اعضا داده نمی‌شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس افزود: امید است با پرداخت تسهیلات مذکور و سایر خدمات ارائه شده، رضایت اعضای محترم جلب و گامی کوچک در راستای تأمین رفاه آن‌ها فراهم شود.
سازوکار دریافت کالاکارت
گفتنی است کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک طرح خرید اقساطی کالا یا دریافت خدمات است که در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال‌زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده است. این طرح پذیرنگانی از صنوف مختلف در سراسر کشور دارد و دریافت‌کننده کالاکارت قادر خواهد بود نسبت به خرید کالا و دریافت خدمات مورد نیاز خود از جمله لوازم خانگی، کالای دیجیتال، فرش و مبلمان، پوشاک، خدمات بیمه و… اقدام کند.
متقاضی دریافت کالاکارت ابتدا کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه مد نظر که لیست آن روی وب‌سایت بانک وجود دارد، انتخاب کرده و سپس نسبت به دریافت کالاکارت با مبلغ مورد نیاز خود اقدام می‌کند. پس از خرید کالا و دریافت آن، مشتری اقساط کالاکارت را به بانک می‌پردازد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.