تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 14:39
کد خبر : 8336

از سوی بانک توسعه تعاون صورت گرفت:

پرداخت تسهیلات به ۲۶ هزار و ۶۴۱ طرح روستایی وعشایری

پرداخت تسهیلات به ۲۶ هزار و ۶۴۱ طرح روستایی وعشایری
اخبار پولی مالی- از ابتدای اجرای طرح بزرگ و ملی اشتغال پایدار روستایی وعشایری تا 20 آذر امسال 26 هزار و 641 طرح در مناطق روستایی و عشایری از تسهیلات بانک توسعه تعاون استفاده کرده اند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومیبانک توسعه تعاون اطلاعات سامانه «کارا»نشان می دهد میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به این تعداد طرح به ۲۷ هزار میلیارد ریال رسیده است.
بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب این طرح ،تسهیلات ارزان قیمت در اختیار طرح های روستایی وعشایری قرار داده است.
این گزارش می افزاید ،تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون ۵۲ هزار و ۲۴۵ شغل پایدار در روستاها ومناطق عشایری کشور ایجاد کرده است.
آمارها نشان می دهد ،استان کرمانشاه با ۴۷۴۶ طرح ،سیستان و بلوچستان با ۱۹۵۹ طرح ،گلستان با ۱۴۵۵ طرح ،گیلان با ۱۳۵۰ طرح و فارس با ۱۱۸۰ طرح در رتبه های اول تا پنجم تعداد طرح های مشمول دریافت تسهیلات قرار گرفته اند.
در بخش اشتغال پایدار ایجاد شده استان های کرمانشاه با ۵۸۱۶ ،خراسان رضوی با ۴۲۰۹ ،سیستان و بلوچستان با ۲۷۱۸ ،فارس با ۲۵۳۰ و هرمزگان با ۲۱۵۰ شغل در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.
بر اساس این گزارش در بخش حجم تسهیلات پرداختی نیز استان های کرمانشاه با ۲۳۴۰ میلیارد ریال ،سیستان و بلوچستان با ۱۲۵۴ میلیارد ،فارس با ۱۲۳۴ میلیارد ، خراسان رضوی با ۱۱۶۱ میلیارد و کرمان با ۱۱۴۷ میلیارد ریال در رتبه اول تا پنجم قرار گرفته اند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.