تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 10:49
کد خبر : 39898

پرداخت بیش‌از ۸۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آذرماه

پرداخت بیش‌از ۸۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آذرماه
اخبار پولی مالی_ بانک سپه آذرماه سال جاری بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۸۳ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک به‌منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی از تاریخ ابلاغ طرح تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال، از بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه سال جاری، برای بیش از ۵۳۹ هزار فقره پرونده، معادل ۱۵۵ هزار و ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان ۱۶ هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۶۲ هزار و ۳۱۷ فقره پرونده مربوط به آذرماه سال جاری است.

همچنین بانک سپه که در زمره بانک‌های برتر درزمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آذرماه سال جاری به ۵ هزار و ۳۱۰ پرونده به میزان ۷ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه آذرماه سال جاری بیش از ۳ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۱۴ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را به میزان ۲ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در قالب ۲ هزار و ۹۳۳ فقره پرونده، تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی به مبلغ ۹۹۷ میلیارد ریال بابت یک هزار و ۱۲۲ فقره پرونده و یک‌هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال در قالب تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار به ۲ هزار و ۹۶۶ پرونده، تسهیلات اعطا کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.