تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 14:00
کد خبر : 12644

ا حضور ۸۶ درصدی سهامداران:

هیات مدیره جدید «آپ» انتخاب شدند

هیات مدیره جدید «آپ» انتخاب شدند
اخبار پولی مالی- مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده آسان پرداخت پرشین(آپ)با حضور ۸۶ درصدی سهامداران برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی،مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده آسان پرداخت پرشین(آپ) امروز (۲۷ بهمن ۱۴۰۰)  با حضور ۸۶ درصدی سهامداران برگزار و هیات مدیره جدید انتخاب شدند.

هیات مدیره جدید سامانه‌های نرم‌افزاری دنیز۱، دنیز ۲ و دنیز ۳ بجای اعضای حقیقی معرفی شدند و مابقی هیات مدیره در سمت خود باقی هستند. همچنین در مجمع عمومی فوق‌العاده آدرس قانونی شرکت تغییر یافت.

به گفته محمدرضا اسکندریون رئیس مجمع، حامد منصوری، یوسف منصوری، محمدعلی قربانی و دو عضو حقوقی هیات مدیره شرکت گسترش فناوری‌های نوین به نمایندگی مسعود شیرزادی و صندوق رفاه کارکنان بانک کشاورزی به نمایندگی مسعود فتحی اعضای هیات مدیره قبلی مجمع شرکت آسان پرداخت بودند که حالا جهت تکمیل هیات مدیره طبق رای‌گیری اعضای جدید هیات مدیره معرفی شدند: سامانه‌های نرم افزاری دنیز۱، سامانه‌های نرم افزاری دنیز ۲ و سامانه‌های نرم‌افزاری دنیز ۳ بجای اعضای حقیقی معرفی شدند و مابقی شرکت‌ها یعنی شرکت گسترش فناوری‌های نوین به نمایندگی مسعود شیرزادی و صندوق رفاه کارکنان بانک کشاورزی به نمایندگی مسعود فتحی در سمت خود باقی هستند.

در مجمع عمومی فوق‌العاده آسان پرداخت پرشین نیز که با حضور ۸۶ درصدی سهامداران برگزار شد آدرس قانونی شرکت از استان زنجان پارک علم و فناوری به آدرس تهران، پردیس پارک فناوری پردیس، تغییر یافت و طبق آن نیز ماده ۴ اساسنامه اصلاح شد.

در پایان جلسه نیز اسکندریون در پاسخ به سهامداران مبنی بر بحث مالیات بر دستگاه‌های کارتخوان عنوان کرد: ثبت دستگاه‌های کارتخوان در سامانه مالیاتی و طبق قوانین رگولاتوری شاپرک است ولی ما در این زمینه با کاهش خاصی در روند تراکنش‌ها مواجه نبودیم چون به هر حال در شرایط کرونا کسی تمایل به پرداخت پول نقد ندارد و با حذف دستگاه‌های کارتخوان روبه‌رو نیستیم، اما بعضی از پذیرندگان که چند دستگاه کارتخوان داشته‌اند تعداد آنها را کم کرده‌اند. اسکندریون همچنین در پاسخ به نگرانی سهامداران نسبت به افت قیمت سهام گفت:این اتفاق شامل اکثر شرکت‌های سهامی عام است و  قیمت سهام ما نیز متاسفانه افت کرده‌ا‌ست.

شیما شاهینی منشی مجمع نیز در ارتباط با سوال سهامداران و انتقاد از بازارگردانی‌های غیر منسجم و سفته‌بازی‌های شکل گرفته در مدت اخیر نیز عنوان کرد: در واقع سفته بازی‌ها دست شرکت‌ها نیست اما برنامه آینده هیات مدیره و تاکیدات سازمان انعقاد قرارداد با بازارگردان‌های حرفه‌ای است تا بتوانیم سهم‌ها را بیش از گذشته حمایت کنیم. اما در حقیقت رصد اینکه چه خریدهایی توسط چه افرادی به چه شکل انجام می‌شود در تسلط شرکت‌ها قرار ندارد. اما قول یک بازارگردانی خوب در بخش اعتباری و نقدینگی در سال ۱۴۰۱ را می‌دهیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.