با موضوع «نئواینشورنس و اکوسیستم سازی در صنعت بیمه»
هفتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت منتشر شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی، بیمه های نوین یا نئواینشورنسها از جمله این ساختارهای جدید هستند. نئواینشورنسها به عنوان شرکتهایی تعریف میشوند که محصولات بیمه ای را به صورت کاملا دیجیتالی شده و انحصاری از طریق کانالهای دیجیتال به مصرف کنندگان یا صاحبان مشاغل ارائه می دهند. شکلگیری مفهوم نئوبیمه بازیگران متعددی را در پشت پرده میطلبد. به این معنی که لازم است علاوه بر بیمه گران، بازیگران چابک و برخودار از زیرساخت ها و توانمندیهای فناوری شکل گیرند که تمام اجزای زنجیره ارزش بیمه را، آن هم در رشته ها و محصولات مختلف، در کنار شرکتهای بیمه فراهم آورند و در این مسیر مکمل و یاری رسان بیمه گران باشند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!این شماره فصلنامه با مشارکت تعدادی از همکاران فعال و علاقه مند بیمه ملت همراه بوده و تعداد ۱۱ مقاله و یادداشت در قالب یادداشت های تحلیلی و ترجمه مقالات روز دنیا در آن منتشر شده است.
آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.
مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقهمندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شمارههای آتی استقبال میکند.
علاقهمندان میتوانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.ir ارسال کنند یا با شماره ۹۶۶۰۲۳۱۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
برچسب ها :اکوسیستم سازی ، بیمه ملت ، تحول دیجیتال بیمه ملت ، صنعت بیمه ، فصلنامه ، نئواینشورنس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰