تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
82 بازدید
کد خبر : 1548

در راستای تحقق اصل مشتری مداری :

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت
اخبار پولی مالی- شرکت نگاه پرداخت موفق شد استانداردهای طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را اخذ کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،نگاه پرداخت در راستای تحقق اصل مشتری مداری و توجه به رضایت‌مندی مشتریان اقدام به اخذ این استانداردها کرد. ردگیری و رفع مشکلات مشتریان ناراضی از اولویت‌های این شرکت است و از این طریق می‌کوشد کیفیت ارائه محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد. این گواهینامه از سوی نماینده رسمی شرکت SmartNexus در ایران که وظیفه ارزیابی، ممیزی و پایش مستمر شرکت‌های دریافت کننده استاندارد را بر عهده دارد، به شرکت نگاه پرداخت ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز بیمه سرمد بیمه سرمد بیمه دی