تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
18 بازدید
کد خبر : 1548

در راستای تحقق اصل مشتری مداری :

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت

نگاه پرداخت گواهینامه ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را گرفت
اخبار پولی مالی- شرکت نگاه پرداخت موفق شد استانداردهای طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را اخذ کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،نگاه پرداخت در راستای تحقق اصل مشتری مداری و توجه به رضایت‌مندی مشتریان اقدام به اخذ این استانداردها کرد. ردگیری و رفع مشکلات مشتریان ناراضی از اولویت‌های این شرکت است و از این طریق می‌کوشد کیفیت ارائه محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد. این گواهینامه از سوی نماینده رسمی شرکت SmartNexus در ایران که وظیفه ارزیابی، ممیزی و پایش مستمر شرکت‌های دریافت کننده استاندارد را بر عهده دارد، به شرکت نگاه پرداخت ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اینترنت بانک رفاه بیمه البرز موسسه ملل موسسه ملل بانک کرآفرین بیمه آسیا

بنر بیمه دی 24061400