تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 12:35
کد خبر : 8005

در راستای ارائه خدمات ویژه به اعضاء برگزار شد؛

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد با شرکت نرم افزاری کوثر

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد با شرکت نرم افزاری کوثر
اخبار پولی مالی- نشست مشترک مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد با مدیران شرکت نرم افزاری کوثر در راستای ارائه خدمات ویژه به اعضاء برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز نشست مشترک مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد و مدیران شرکت نرم افزاری کوثر با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس رضایی مدیر فناوری اطلاعات صندوق قرض الحسنه شاهد با ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه های مشترک فی مابین با شرکت نرم افزاری کوثر دستور جلسه را که مرتبط به توسعه خدمات نرم افزاری بود تشریح کرد.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۰ اولویت خود را با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در دوران کرونا و پساکرونا، توسعه خدمات نرم افزاری به اعضاء قرار داده و در همین راستا برنامه هایی در حوزه فناوری اطلاعات را با همکاری شرکت نرم افزاری کوثر به عنوان ارائه دهنده خدمات نرم افزاری بانکی در دستور کار قرار داده است.

نشست امروز با بحث و بررسی تعدادی از خدمات مورد نظر تشکیل و مقرر شد در نشست هایی تخصصی و در کمترین زمان بخش خدمات غیر حضوری به اعضاء بیش از پیش توسعه یابد تا خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بتوانند در کمترین زمان و راحت ترین شیوه خدمات متنوع و شایسته ای را دریافت نمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.