مقاله کارشناسان ستادی امور شعب بیمه حافظ افتخار آفرین شد
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مقاله یاد شده به نویسندگی حامد فرشباف ماهریان مدیر هماهنگی امور شعب و نمایندگان، سارا جعفری و دنا اشکبوس کارشناسان امور شعب بیمه حافظ به تحریر درآمده و در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه منتشر شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!در این مقاله به وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها پرداخته شده است.
وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها از جمله شاخصهای مهم و با اهمیت در سیستم های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان به حساب می آید. شاخص های متعددی بر روی رویگردانی مشتریان و روند تغییرات آن در طول زمان تاثیر می گذارد.
در این تحقیق با توجه به اهمیت موضوع و همچنین کاربرد بالای آن به ارائه یک الگوریتم هیبریدی متشکل از روش های تصمیم گیری چند معیاره دادهکاوی و مدلسازی ریاضی مبتنی بر برنامه ریزی آرمانی پرداخته شده است.
متن کامل این مقاله در ویژه نامه فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشکده بیمه قابل دسترس خواهد بود.
برچسب ها :افتخار آفرین ، بیمه حافظ ، شعب بیمه حافظ
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰