تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 16:46
کد خبر : 13530

گزارش؛

طرح انتخاب بانک ایران زمین تسهیلاتی به انتخاب تو 

طرح انتخاب بانک ایران زمین تسهیلاتی به انتخاب تو 
اخبارپولی مالی_بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری مداری، از چندی پیش، طرح تسهیلاتی انتخاب را با هدف دادن حق انتخاب به مشتریان برای تعیین نوع و شکل تسهیلات، در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از دیوان اقتصاد، اوایل دی ماه سال جاری بانک ایران زمین برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود و همچنین در راستای مشتری مداری، اعطای تسهیلات در قالب طرح «انتخاب» را آغاز کرد.

در همان ابتدا اعلام شد که انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان با توجه به نیازشان صورت می‌گیرد. این طرح تسهیلاتی به صورت آزمایشی از ابتدای دی ماه سال جاری به اجرا درآمد و تا دی ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. احتمالا در صورت استقبال مشتریان اجرای این طرح تمدید شده یا متناسب با شرایط، تغییر پیدا می‌کند.

در طرح تسهیلاتی انتخاب بانک ایران زمین، متقاضیان استفاده از تسهیلات باید در بانک ایران زمین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در صورتی که متقاضیان این سپرده را ندارند، باید آن را افتتاح کرده و حداقل مبلغ ۵ میلیون تومان هم در آن واریز کنند. ضمنا افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان ایجاد میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. یعنی فرد باید سه ماه پس از افتتاح حساب سپرده مذکور، برای ارائه درخواست این وام به بانک ایران زمین مراجعه کند.

از دیگر سو، سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و مدت خواب سپرده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد اعلام شده است.

حداکثر مبلغ این وام هم ۱۰۰ میلیون تومان است که البته با توجه به مبلغ سپرده فرد تعیین می‌شود. در این طرح سپرده فرد مسدود نخواهد شد و وی امکان استفاده از آن را طی مدت زمان پرداخت اقساط خواهد داشت.

همچنین در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است. برای سایر مبالغ تسهیلات هم افراد می‌توانند از محاسبه گر اقساط تسهیلات بانک ایران زمین استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

محاسبه‌گر تسهیلات صرفا برای دسترسی مشتریان بهت مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی در قبال میانگین ایجاد شده طی مدت زمان مشخص است. محاسبه‌گر براساس انتخاب مشتری بوده . در زمان پرداخت تسهیلات مجددا می‌باید میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه‌گر نهایی که در اختیار شعب بانک ایران زمیبن است به مشتری اعلام شود.

شایان ذکر است، اجرای این طرح نوین توسط بانک ایران‌زمین گام مهمی در تغییر شیوه پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی کشور است که انتظار می‌رود سرآغاز مسیری از تحول در نظام اعتباردهی باشد.

گفتنی است، مشتریان بانک ایران زمین می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت این بانک به نشانی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.