تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 10:14
کد خبر : 7704

در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام گرفت :

مشارکت مالی بانک رفاه در محرومیت‌زدایی از استان سیستان و بلوچستان

مشارکت مالی بانک رفاه در محرومیت‌زدایی از استان سیستان و بلوچستان
اخبار پولی مالی- کارکنان بانک رفاه کارگران با هدف مشارکت در برنامه‌های محرومیت‌زدایی از استان‌ سیستان و بلوچستان و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی مشارکت کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی، حوزه دام‌پروری به عنوان یکی از اصلی‌ترین محل‌های درآمدزایی و اشتغال هم‌وطنان استان سیستان و بلوچستان، در سال‌های اخیر به‌واسطه سیل و خشکسالی‌های پی‌درپی، با آسیب‌های جدی مواجه بوده است. تلف شدن احشام روستائیان استان از جمله مصادیق مشهود این آسیب‌ها به شمار می‌رود.
بر اساس گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کارکنان نوع‌دوست و مهرورز بانک رفاه با درک نقش تعیین‌کننده حوزه دام‌پروری در اقتصاد و اشتغال استان سیستان و بلوچستان، در اقدامی ارزشمند نسبت به تهیه و اهدای احشام مولد جهت تعدادی از خانوارهای آسیب‌دیده از سیل و خشکسالی‌های اخیر استان، اقدام کردند.
براساس این گزارش، این اقدام کارکنان بانک رفاه کارگران با هدف مشارکت در برنامه‌های محرومیت‌زدایی از استان‌ سیستان و بلوچستان و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام گرفت.
این گزارش می‌افزاید، مشارکت مالی کارکنان بانک رفاه کارگران در محرومیت‌زدایی از استان سیستان و بلوچستان، با همکاری سپاه پاسداران حوزه چابهار اجرایی شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.