تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 16:43
کد خبر : 46463

مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در بیمه میهن

مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در بیمه میهن
اخبار پولی مالی_ مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده ائمه اطهار؛ حضرت امام حسین، حضرت ابوالفضل العباس و حضرت امام سجاد علیهم الاسلام و بزرگداشت روز پاسدار و جانباز امروز با حضور مدیرعامل و جمعی از همکاران بیمه میهن در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این مراسم ابتدا یکی از ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت ولادت حضرت عباس(ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت و سپس سیدهادی شیخ الاسلامی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، مطالبی پیرامون فضایل و مناقب ائمه اطهار(ع) و برکات این ایام معنوی بیان کرد و ماه شعبان را ماه عرفان و نزدیکی به خدا دانست و همکاران را به بهره مندی از فیوضات این ماه فراخواند.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: ائمه اطهار علیهم السلام شفیع ما شیعیان نزد خداوند متعال هستند و شادی و شعف در میلاد ائمه اطهار و جشن های اعیاد شعبان پوسته کار است و هدف اصلی انجام تکالیفی است که آنها بر عهده ما گذاشته اند و ما باید در همه امور خدا را در نظر داشته باشیم و کار را برای رضایت خدا انجام دهیم و به تکالیف خود عمل کنیم که برکات همه ما در همین است.

شیخ الاسلامی با اشاره به میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، حضرت عباس(ع) را اسطوره و الگوی وفاداری و ادب در برابر امام خود دانست و گفت این حضرت با کار و تلاش بی بدیل خود درس عاشقی و باور را به ما شیعیان آموخت.

مدیرعامل بیمه میهن افزود ‌تسلیم شدن در برابر حضرت حق و کلام خدا،‌ مهم‌ترین مشی در سیره زندگی حضرت عباس علیه السلام است و او خود را در تسلیم خلاصه کرده بود؛ تسلیم در برابر خدا و در برابر ولی امر مسلمین؛ بنابراین کمالات و ابعاد وجودی حضرت ناشی از برخورداری از ارزش‌های والای انسانی و عبادت خالصانه در پیشگاه خداست و در سایه این خصال نیک؛‌ فداکاری،‌ شجاعت و ایثار و جانبازی در شخصیت ایشان متجلی بود و در واقع این ها تکالیفی است که ما پیروان ائمه اطهار علیهم السلام باید در کار و زندگی بدان عمل کنیم.

نایب رئیس هیئت مدیره در بخش پایانی اظهارات خود از وضعیت بهینه و رو به رشد بیمه میهن خبر داد و گفت طی چند ماه اخیر با تلاش های شبانه روزی اقدامات و تحولات بسیار خوبی در حوزه فناوری اطلاعات شرکت صورت گرفته است که بزودی بخش هایی از آن رونمایی خواهد شد. وی افزود به فضل الهی با آغاز بکار این سامانه ها، در سال جدید تمامی ذینفعان از آن بهره مند خواهند شد و امور شرکت از این طریق پیش خواهد رفت و ما شاهد رشد و شکوفایی بیمه میهن در بستر فناوری اطلاعات خواهیم بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.