تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 15:35
کد خبر : 4027

افزایش سرمایه فارس تا سه ماه دیگر

” فارس “۶۰ تومان سود بین سهامداران تقسیم کرد

” فارس “۶۰ تومان سود بین سهامداران تقسیم کرد
اخبار پولی مالی- مجمع عمومی عادی سالیانه فارس با تقسیم سود ۶۰ تومان به ازای هر سهم موافقت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مجمع سالانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس صبح امروز با حضور ۵۴ درصدی سهامداران در محل این شرکت برگزار و با موافقت سهامداران به ازای هر سهم ۶۰ تومان سود تقیسم شد .

بر اساس گزارش روابط عمومی در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، صورت های مالی، و اصلاح مفاد اساسنامه تصویب و همچنین تاکید شد که در اسرع وقت و تا حدود سه ماه دیگر افزایش سرمایه این شرکت انجام شود.

بنابر این گزارش این افزایش سرمایه از محل سود انباشته انجام خواهد شد و فارس را به اولین شرکت بازار سرمایه از نظر میزان سرمایه ثبت شده تبدیل خواهد کرد.

براین اساس، سود سهام سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در یکم آذر پرداخت می شود. سهامداران حقیقی فاقد کد سجام می توانند از یکم دی با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام سال مذکور و سنوات گذشته اقدام کنند.

گفتنی است: سود سهام صندوق ها و سبد گردان ها از یکم آذر، سود سهامداران حقوقی دارای یک تا پنج میلیون سهم از یکم دی و ۵ میلیون و یک سهم به بالا از یکم خرداد سال آینده از طریق واریز به حساب بانکی پرداخت خواهد شد.

همچنین مجمع فوق العاده برای اصلاح مفاد اساسنامه برگزار و امکان مشارکت در تاسیس نهاد مالی تصویب و مقرر شد پس از اخذ مجوز سازمان بورس نسبت به ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها اقدام شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.