تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 16:33
کد خبر : 46457

عاملیت بانک پارسیان در پیش فروش خودروهای وارداتی

عاملیت بانک پارسیان در پیش فروش خودروهای وارداتی
اخبار پولی مالی_ پس از فراهم کردن امکان ثبت‌نام غیر حضوری در طرح‌های فروش محصولات سایپا و ایران خودرو با استفاده از حساب وکالتی بانک پارسیان، هم‌اکنون این بانک با فراهم کردن امکان ثبت نام در طرح های پیش فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی گام دیگری در راستای ارائه خدمات روزآمد بانکداری الکترونیک به مشتریان برداشته است.

به گزارش اخبار پولی مالی، از این‌ پس دارندگان حساب نزد بانک پارسیان می‌توانند علاوه بر امکان ثبت‌نام در طرح‌های فروش محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا ازجمله فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نسبت به معرفی حساب وکالتی خود جهت پیش خرید خودروهای وارداتی نیز اقدام کنند.

در این راستا، مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس:
https://vekalati.parsian-bank.ir/ ضمن وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، نسبت به پیش خرید خودروهای وارداتی اقدام کنند.

متقاضیانی که در بانک پارسیان حساب ندارند می توانند از لینک: https://parsian-bank.ir/64180 به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کرده و سپس از لینک فوق نسبت به وکالتی کردن حساب مذکور اقدام کنند.

شایان ذکر است متقاضیان واجد شرایط پیش خرید خودروهای وارداتی، می بایست پس از معرفی حساب وکالتی خود در بانک پارسیان و واریز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت به حساب خود نزد بانک، به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir مراجعه و ضمن اعلام شماره حساب، درخواست خود را ثبت کنند . بدیهی است مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت تا زمان اعلام نهایی اسامی خریداران توسط وزارت صمت، در حساب مشتری بلوکه خواهد بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.