تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 15:28
کد خبر : 1729

مدیر امور بین الملل بانک شهر

ظرفیت های ارزی بانک شهر در خدمت تولیدکنندگان داخلی

ظرفیت های ارزی بانک شهر در خدمت تولیدکنندگان داخلی
اخبار پولی مالی- با توجه به مزیت رقابتی که بانک شهر در حوزه ارزی دارد در تلاش برای گسترش خدمات رسانی به تولیدکنندگان، فعالان حوزه صنعت و صادرکنندگان کالا هستیم.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی میرزا محمدی،مدیر امور بین الملل بانک شهر با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر توانسته ایم نقش تاثیرگذار و سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان شبکه بانکی داشته باشیم، افزود: هم اکنون نیز آمادگی ارائه تمام خدمات را داشته و فعالان اقتصادی می‌توانند از ظرفیت های این بانک به بهترین نحو در جهت رفع مشکلات و معضلات خود بهره ببرند.
میرزا محمدی “افتتاح انواع حساب های ارزی”، “صدور حواله های ارزی” ، “ثبت بروات اسنادی”،”صدور انواع ضمانتنامه “، “صدور گواهی تمکن مالی”، فروش اسعار خارجی در قالب بانکی و نیمایی و از محل ارزهای صادراتی در دسترس و … را بخشی از خدمات ارائه شده از سوی شعب بانک شهر عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در شرایط فعلی جامعه؛ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نیز اعطای تسهیلات ارزی با دوره استفاده متفاوت و با هدف تامین مالی سرمایه در گردش تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان و صادرکنندگان در دستور کار بانک قرار دارد.
میرزا محمدی در ادامه راه اندازی شعب مستقل ارزی را نیز ابتکاری مناسب در راستای رفع نیازهای مشتریان کلان بانک شهر عنوان کرد و گفت: این شعب با بهره مندی از نیروهای نخبه و فعال از بدنه بانک ، توانسته اند خود را به عنوان رقیبی جدی برای شعب بانک های دولتی و خصوصی در حوزه بانکداری تجاری و شرکتی مطرح کنند.
مدیر امور بین الملل بانک شهر، در پایان با اشاره به فعالیت شعب مستقل ارزی این بانک در پایتخت، افزود: در آینده نزدیک برای خدمات رسانی هرچه بهتر به فعالان اقتصادی، در شهرهایی که ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای فعالیت شعبه مستقل ارزی وجود داشته باشد، با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی اقدام به راه اندازی شعبه خواهیم کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.