تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 14:06
کد خبر : 7468

با حضور مدیرعامل بیمه دانا :

طرح اختصاصی “جان دانا” رونمایی شد

طرح اختصاصی “جان دانا” رونمایی شد
اخبار پولی مالی-  مسیر توسعه صنعت بیمه کشور را از طریق جاده بیمه‌های زندگی امکان پذير است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، ابراهیم کاردگر،نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، در مراسم رونمایی از طرح اختصاصی “جان دانا” که در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، با اشاره به شاخص‌های رشد و توسعه صنعت بیمه اظهار داشت: شاخص‌های موجود متاسفانه در حد و اندازه کشورمان نیست، چون که مسیر توسعه بیمه را اشتباه طی کردیم.

وی، حجم نقدینگی بالا را مشکل اساسی در اقتصاد جامعه عنوان کرد و افزود: این حجم از نقدینگی وارد هر بازاری که شود، آن را دچار مشکل می‌کند، بنابراین ضرورت دارد این پول سرگردان در بخش‌های اقتصادی کشور هدایت و سرمایه گذاری شود که البته یکی از مهمترین ابزارهای آن، بیمه های زندگی است که نقش تعیین‌کننده ای در تامین مالی اقتصاد جامعه ایفا می کند.

مدیرعامل بیمه دانا، بیمه را یکی از مهم‌ترین اضلاع نهادهای مالی عنوان و تاکید کرد: صنعت بیمه موفق نشده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در حوزه اقتصاد کشور بهره ببرد. باید به این موضوع توجه داشت که این صنعت حدود ۸۰ میلیون مشتری در کشور دارد، بنابراین ضروری است از این ابزار موثر برای جذب نقدینگی و تامین مالی اقتصاد بهره گرفت.

دکتر کاردگر در تشریح مطلب افزود: بیمه دانا در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی چندین ماه است که بر روی چند طرح تخصصی فعالیت می‌کند که امروز اولین طرح بیمه‌های زندگی با عنوان “جان دانا” رونمایی می‌شود. این طرح مجوزهای لازم فعالیت از بیمه مرکزی را دریافت کرده است.

وی، خواهان تلاش مضاعف نمایندگان و شبکه فروش برای بهره‌گیری از ابزارهای نوین صنعت بیمه با هدف جذب نقدینگی شد و با تاکید بر اینکه بهترین ابزار تامین مالی برای اقتصاد کشور بیمه های زندگی هستند، ابراز امیدواری کرد: با رونمایی از طرح “جان دانا” و چند طرح جدید دیگر که به زودی رونمایی از آنها نیز آغاز خواهد شد، شاخص‌های توسعه صنعت بیمه کشور بیش از پیش ارتقاء یابد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که رئیس و اعضای هیئت مدیره بیمه دانا، قائم مقام مدیرعامل، معاون فنی بیمه های اشخاص، مدیر دفتر حوزه مدیرعامل و هیات مدیره، مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز، مدیر آموزش، توسعه و پژوهش، رئیس مرکز فاوا و تنی چند از نمایندگان منتخب شبکه فروش حضور داشتند، فرامرز خجیر عضو هیئت مدیره بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به اینکه پذیرش ریسک وظیفه اصلی شرکت‌های بیمه است، وضعیت حال حاضر صنعت بیمه را تشریح و ضمن انتقاد از نرخ شکنی‌های غیرحرفه‌ای موجود در بازار، به نقش مهم و تاثیرگذار شبکه فروش در این صنعت تاکید کرد.

وی، طرح جان دانا را یادآور شد و با ذکر این جمله که رسالت ما حمایت و پشتیبانی از نمایندگان و شبکه فروش است، ابراز امیدواری کرد: با ورود این طرح به صنعت بیمه عموم مردم بتوانند از مزایا و فواید آن بهره مند شوند و اتفاق خوشایندی در حوزه بیمه های زندگی رخ دهد.

عزت الله حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز و مهدیه نعیم حسنی رئیس مرکز فاوا نیز در این مراسم طی سخنانی، به تشریح سیاست‌های بیمه دانا در حوزه بیمه‌های زندگی، چگونگی تحلیل ریسک و حمایت از شبکه فروش و نیز چگونگی شکل‌گیری، طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار موجود پرداختند.

در ادامه مراسم مهدی ربیعی طراح و مبتکر طرح جان دانا طی سخنانی، ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین، به تشریح کلیات و جزئیات طرح جدید پرداخت و با اشاره به اینکه جان دانا حاصل تلاش‌های شبانه روزی یک تیم یک دست و هماهنگ، شامل: کارشناسان، محاسبان، مدیران و شبکه فروش داخلی و کشور کانادا است، رونمایی از آن و عرضه این محصول جدید به بازار را موجب تغییر و تحول اساسی در حوزه بیمه‌های زندگی عنوان و تاکید کرد: در این طرح برای اولین بار در کشور پوشش‌ها و مزایای منحصر به فردی در نظر گرفته شده که هم موجب ارتقاء شبکه فروش خواهد شد و هم به نیازهای روز و جدید مردم پاسخ خواهد داد.

پخش سرود ویژه و جذاب جان دانا که توسط تیم ربیعی تهیه و ضبط شده بود، ازدیگر برنامه‌های مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه دانا بود که روز سوم آذر ماه جاری در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در پایان مراسم نیز نمایندگان منتخب و اعضای شبکه فروش به طور جداگانه، ضمن حمایت از طرح جان دانا، به تشریح مسائل، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود درخصوص این طرح پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.