تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 10:17
کد خبر : 9955

مدیرعامل بانک کشاورزی خبرداد:

صدور حدود ۲هزار فقره دامدارکارت

صدور حدود ۲هزار فقره دامدارکارت
اخبار پولی مالی- ،فرآیند صدوردامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روزهای تعطیل در حال پیگیری است تا بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی روز دوشنبه بیستم دیماه سال جاری در ارتباط زنده تصویری(ویدیو کنفرانس)با مدیریت های شعب این بانک در استان ها سخن می گفت، با اعلام این خبر بر سرعت بیشتر در پیگیری درخواست ها و صدور دامدار کارت تأکید کرد و افزود: تاکنون ۱۹۹۲ فقره دامدار کارت صادر و در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۲هزارمیلیارد تومانی با نرخ ترجیحی برای کمک به تأمین نقدینگی مورد نیاز جامعه دامداران عشایری و روستایی کشور افزود: با اتکا به توانمندی،تلاش و پیگیری های کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور،فرآیند صدوردامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روزهای تعطیل در حال پیگیری است تا بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به وقوع سیل اخیر در برخی استان های جنوبی کشور اشاره و ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده،درنهایت مدارا با آنان در زمینه وصول مطالبات و امهال بدهی تأکید کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.